نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان:

ارتش کلمه طیبه‌ای است که به تعبیر امام راحل در ایران خوش درخشید

تاریخ انتشار: جمعه 29 فروردین 1399 | 18:46 ب.ظ
ارتش کلمه طیبه‌ای است که به تعبیر امام راحل در ایران خوش درخشید زمان مطالعه: ۲ دقیقه نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: ارتش کلمه طیبه‌ای است که به تعبیر امام راحل در ایران خوش درخشید. به گزارش نخبگان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در رژه روز ارتش اظهار کرد: ارتش کلمه طیبه‌ای است که به تعبیر امام راحل در ایران خوش درخشیدند؛ اینکه دشمنان جرأت نگاه چپ به […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: ارتش کلمه طیبه‌ای است که به تعبیر امام راحل در ایران خوش درخشید.

به گزارش نخبگان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در رژه روز ارتش اظهار کرد: ارتش کلمه طیبه‌ای است که به تعبیر امام راحل در ایران خوش درخشیدند؛ اینکه دشمنان جرأت نگاه چپ به ایران ندارند به دلیل توانمندی نیروهای مسلح کشور از جمله ارتش است.

وی با تبریک روز «ارتش» افزود: شهدا به عنوان ستاره درخشان ارتش جمهوری اسلامی هستند که از جمله شهدای ارتش می‌توان به قره نی و صیاد شیرازی اشاره کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: حضور ارتش و نیروهای مسلح به زمان جمله دشمن از بیرون مرزها اختصاص ندارد بلکه با برآورد نیازهای مردمی در صحنه‌های مختلف حضور دارند.

موسوی فرد به خدمات ارزشمند ارتش در ۴۰ سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: زمانی که انقلاب اسلامی به اوج خودش رسید و این مسئله مطرح بود که با توجه به توانمندی ارتش آیا واقع قادر خواهیم بود انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانیم.

وی عنوان کرد: ارتش آن روزها کنار مردم قرار گرفته بود و استقامت خود را در مقابل دشمن عملیاتی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان یادآور شد: بعد از آن نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس ارتش در کنار مردم برای دفاع از کیان کشور مقاومت‌های خوبی را انجام داد.

موسوی بیان کرد: پرونده ارتش جمهوری اسلامی که یک سال گذشته بسیار درخشان است که این روزهایی که شاهد شیوع ویروس کرونا هستیم، جنس خدمت ارتش متفاوت از قبل شده و در کنار مردم هستند و حاضر هستند همه‌چیز را فدای مردم کنند.

وی اینکه با بررسی نیاز امروز مردم به این مدل خدمت‌رسانی وارد عرصه شدند و این قابل‌تقدیر است.

موسوی فرد در پایان گفت: امروز رژه بسیار شکوهمند و قابل‌توجهی ارائه کردند که در خصوص دفاع از مردم ایران اسلامی در دفاع از کرونا بود که خود را برای این مهم آماده کردند. /مهر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار