نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان:

دستگاه دیپلماسی کشور بی‌حرمتی به پیامبر را بی‌پاسخ نگذارد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 8 آبان 1399 | 20:56 ب.ظ
دستگاه دیپلماسی کشور بی‌حرمتی به پیامبر را بی‌پاسخ نگذارد زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: ضمن محکومیت شدید اهانت به ساحت پرنور پیامبر مهربانی‌ها، از دستگاه دیپلماسی تقاضا دارم این بی‌حرمتی‌ها را بی‌پاسخ نگذارد. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در پیامی به دلیل توهین‌های صورت گرفته به پیامبر اسلام در […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: ضمن محکومیت شدید اهانت به ساحت پرنور پیامبر مهربانی‌ها، از دستگاه دیپلماسی تقاضا دارم این بی‌حرمتی‌ها را بی‌پاسخ نگذارد.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در پیامی به دلیل توهین‌های صورت گرفته به پیامبر اسلام در کشور فرانسه، عنوان کرد: توهین و اهانت کسانی را سِزَد که از سلاح منطق و خرد تهی‌اند و فاقد عزت و شخصیت انسانی و اخلاقی‌اند و می‌خواهند به وقت انتقام با دهان آلوده و قلم نجس خویش، آفتاب نورانی و عالم گستر پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله و سلم را به بهانه آزادی بیان ظلمانی کنند.

در این پیام عنوان شده است: اگر «آزادی» را فاقد حد و مرز و محدوده می‌دانید پس چه تفاوت میان شما و میان حیوان؟ و اگر محدوده آزادی را حریم و حرمت افراد و اشخاص می‌دانید چگونه است که جان انسان‌ها را به حسب ظاهر محترم می‌دانید اما به مقدس‌ترین حقیقتِ قریب به دو میلیارد مسلمان که او را عزیزتر از جان شیرین خویش می‌دانند بی‌احترامی روا می‌دارید؟ به راستی که چیزی جز مشتی شعارهای خالی از محتوای عوام فریب نیستید. شرمتان باد که نه از اخلاق بهره‌ای دارید و نه از انسانیت توشه‌ای برده‌اید.

در پیام امام جمعه اهواز تأکید شده است: تقصیر را باید از جانب مسلمان‌هایی دید که اکثریت دینی عالم‌اند اما تفرُّق و تشتت و چند صدایی‌شان سبب شده اقلیت منافق زورمدار بر گرده ایشان سوار شوند.

موسوی فرد در پیام خود بیان کرد: «یا ایها المسلمون اتحدوا» تا هیبتتان مانع شود حرامیانِ به ظاهر جنتلمن پنجه بر روی مقدساتتان بکشند. «اتحدوا» تا کسی یارای تاراج سرزمین و ثروت و فرهنگ و اعتقاد شما را نداشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در پیام خود عنوان کرد: این جانب ضمن محکومیت شدید اهانت به ساحت پرنور و طهارت پیامبر مهربانی‌ها از دستگاه دیپلماسی تقاضا دارم این بی‌حرمتی‌ها را بی‌پاسخ نگذارد./ منبع : مهر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار