استفاده از ظرفیت نیروی انسانی در شرایط دورکاری

تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 فروردین 1399 | 18:29 ب.ظ
استفاده از ظرفیت نیروی انسانی در شرایط دورکاری زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان با هدف مدیریت هدفمند نیروی انسانی در شرایط دورکاری نسبت به ارائه راهکار‌های موثر در زمینه اجرای طرح دورکاری تاکید کرد. به گزارش نخبگان عبداله ابول پور مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان در گفت‌وگویی،  گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت نیروی انسانی در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان با هدف مدیریت هدفمند نیروی انسانی در شرایط دورکاری نسبت به ارائه راهکار‌های موثر در زمینه اجرای طرح دورکاری تاکید کرد.

به گزارش نخبگان عبداله ابول پور مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان در گفت‌وگویی،  گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت نیروی انسانی در تلاش هستیم که از ظرفیت طرح دورکاری در جهت استفاده بهینه از حضور حداقل نیروی انسانی در محیط سازمان استفاده کنیم.

او با اشاره به اقدامات پیشگیرانه در جهت کنترل شیوع کرونا ویروس در سازمان افزود: توزیع ماسک، مواد ضدعفونی و دستکش جهت استفاده پرسنل و تاکید بر رعایت نکات بهداشتی همچنین اجرای پروتکل بهداشتی ابلاغ شده از سوی شرکت ملی گاز ایران و استانداری خوزستان فعالیت‌های ارزشمندی است که در راستای سلامت کارکنان صورت گرفت.

ابول پور با بیان اینکه پرسنل گاز استان باید از سیره شیهد سلیمانی الگو برداری کنند، تصریح کرد: خدمت به مردم و تلاش در جهت کسب رضایتمندی ذینفعان سازمان در شرایط کاهش ساعات اداری و نیروی انسانی از اهمیت خاصی برخوردار است که در این خصوص با ابلاغ مکاتبه‌ای به مدیران سازمان بر این مهم تاکید شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار