شهردار شاعری: خط کشی هوشمند معابر شهری برای اولین بار توسط ناوگان شهرداری اهواز

تاریخ انتشار: جمعه 5 مهر 1398 | 02:57 ق.ظ
شهردار شاعری: خط کشی هوشمند معابر شهری برای اولین بار توسط ناوگان شهرداری اهواز زمان مطالعه: ۲ دقیقه شهردار اهواز گفت:  به منظور افزایش ضریب ایمنی، در تردد خودروها  ،برای اولین بار خط کشی هوشمند معابر توسط  ناوگان شهرداری اهواز صورت گرفت. به گزارش نخبگان و به نقل از سایت شهرداری اهواز، موسی شاعری ، شهردار اهواز   با اشاره به  ضرورت ایجاد فرهنگ رانندگی بین خطوط و تامین زیبایی   با انجام […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شهردار اهواز گفت:  به منظور افزایش ضریب ایمنی، در تردد خودروها  ،برای اولین بار خط کشی هوشمند معابر توسط  ناوگان شهرداری اهواز صورت گرفت.

به گزارش نخبگان و به نقل از سایت شهرداری اهواز، موسی شاعری ، شهردار اهواز   با اشاره به  ضرورت ایجاد فرهنگ رانندگی بین خطوط و تامین زیبایی   با انجام خط کشی معابر شهری افزود: برای اجرای این طرح تاکنون اعتباری بالغ بر ۴میلیارد ریال هزینه شده است.

شاعری بیان کرد:خط کشی معابر همه ساله در دوره های زمانی مختلف  در معابر شهر صورت می گیرد و جزء مبلمان شهری محسوب می شود .

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه رویکرد شهرداری اهواز کاهش هزینه ها و استفاده از ظرفیت و توان بدنه شهرداری است ، سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز در این راستا اقدام نموده است و اکنون ناوگان شهرداری اهواز مجهز به خط کشی هوشمند معابر شهری شده است.

شهردار اهواز با اشاره به آموزش  کارکنان و اعزام آنها به منظور نگهداری و استفاده بهینه تجهیزات هوشمند  افزود: زمانی که ناوگان شهرداری اهواز و کارکنان آن به  ماشین آلات شهری هوشمند و پیشرفته مجهز می شوند خدمات با کیفیت و هزینه کمتر به شهروندان اهوازی ارائه می دهند.

شاعری گفت: به سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز در راستای تقویت ناوگان شهری اهواز ماموریت دادهایم ماشین آلات جدید خریداری نماید و به این منظور سه دستگاه اسکیپ لودر  (بازو غلطان) همراه با مخازن  ظرف روزهای آینده آماده  استفاده و بهره برداری در اهواز خواهند بود.

شهردار اهواز گفت: این ماشین آلات به منظور ساماندهی پسماندهای ساختمانی جزء مورد استفاده قرار می گیرند  و در فازهای بعد تعداد آنها افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه گفت: علی رغم تلاش گسترده سازمان خدمات موتوری به عنوان مسئول ساماندهی پسماندهای ساختمانی ، پسماندهای جزء همواره به دلیل رها سازی توسط شهروندان  موجب ایجاد مکان های بدمنظر شهری می شدند که با برنامه ریزی و خرید  ماشین آلات جدید این مشکل در آینده نزدیک حل می شود.

شهردار اهواز با بیان اینکه از وظایف یک شهردار ایجاد فرهنگ  هوشمند  شهری و تلاش برای رفاه بیشتر شهروندان است افزود: به همین منظور در نظر داریم  با فرهنگ سازی، آموزش  و مشارکت  شهروندان ، مشکل پسماندهای جزء را برای همیشه در شهر اهواز بر طرف نمائیم.

شاعری  گفت:موفقیت در ساماندهی پسماندهای جز موجب کاهش هزینه های جمع آوری و پاکسازی آنها می شود و می توان از محل این کاهش هزینه  و هزینه های مشابه گام های بیشتر در توسعه شهر برداریم .

شاعری در پایان از تلاش کارکنان سازمان خدمات موتوری شهرداری اهوازو  گام نهادن در  هوشمند سازی سازی خدمات شهری تشکر کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار