شهردار اهواز: علت موفقیت شبهای بین الحرمین جلب مخاطب عام است

تاریخ انتشار: شنبه 16 شهریور 1398 | 08:38 ق.ظ
شهردار اهواز: علت موفقیت شبهای بین الحرمین جلب مخاطب عام است زمان مطالعه: < 1 دقیقه موسی شاعری شهردار اهواز در حاشیه مراسم شبهای بین الحرمین اظهار کرد: سالهای قبل که مراسم بین الحرمین را در اهواز اجرا کردیم، هدف ما آغاز کاری جدید برای ترویج فرهنگ عاشورایی با استفاده از ظرفیت های هنری شهر بود. به گزارش نخبگان ،شاعری عنوان کرد: شهرداری در اجرای این برنامه مخاطب خاصی را هدف […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

موسی شاعری شهردار اهواز در حاشیه مراسم شبهای بین الحرمین اظهار کرد: سالهای قبل که مراسم بین الحرمین را در اهواز اجرا کردیم، هدف ما آغاز کاری جدید برای ترویج فرهنگ عاشورایی با استفاده از ظرفیت های هنری شهر بود.

به گزارش نخبگان ،شاعری عنوان کرد: شهرداری در اجرای این برنامه مخاطب خاصی را هدف قرار نداده بود و موفقیت این برنامه هم به این دلیل است که مخاطب عام دارد و نظر همگان را از هر قشر و صنفی جلب می کند.

وی افزود: این مراسم که قدمتی ۱۰ ساله پیدا کرده، با استقبال بسیار خوب شهروندان اهوازی مواجه شده و در دهه اول محرم، هر شب میزبان هزاران نفر می باشد.

شهردار کلانشهر اهواز خاطرنشان کرد: رویکرد مدیریت شهری در اهواز این است که در کنار مردم باشد و یکی از این ظرفیت ها، ابزارهای فرهنگی می باشد.

وی در ادامه از حمایتهای شورای شهر اهواز از برنامه شبهای بین الحرمین تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد: این برنامه در بخش های دیگر هم ادامه داشته باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار