مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 6 خرداد 1398 | 16:27 ب.ظ
مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه در مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران و روسای واحدهای ستادی شرکت مناطق نفت خیز جنوب، مراسم تکریم و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید حراست این شرکت روز یکشنبه (۵ خرداد ۱۳۹۸) برگزار شد. به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از روابط عمومی، در ابتدای این نشست مدیرعامل شرکت ملی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران و روسای واحدهای ستادی شرکت مناطق نفت خیز جنوب، مراسم تکریم و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید حراست این شرکت روز یکشنبه (۵ خرداد ۱۳۹۸) برگزار شد.

به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از روابط عمومی، در ابتدای این نشست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اظهار داشت: حراست چشم و گوش سازمان است و با اجرای کامل وظایف و مسئولیت های حراست، مسیر حرکت به سمت تحقق اهداف و مأموریت های سازمان هموار خواهد شد.

مهندس احمد محمدی گفت: حراست می تواند موانع و مشکلات رسیدن به اهداف را شناسایی و پیش بینی و از وقوع آنها پیش گیری نماید.

وی، ساماندهی نیروی انسانی، تقویت آموزش های عمومی و تخصصی و چابک سازی را از جمله وظایف اولویت دار حراست مناطق نفت خیز جنوب عنوان کرد.

مهندس محمدی در ادامه از زحمات و تلاش های ۴ ساله محمد نظری رئیس سابق حراست شرکت مناطق نفت خیز جنوب قدردانی و برای کوروش محمدی سرپرست حراست آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه مراسم، آقای نظری، گزارشی از عملکرد خود در مدت تصدی این مسئولیت ارائه داد و سرپرست حراست ضمن بیان دیدگاه های خود، بر همکاری همه ارکان شرکت برای تحقق برنامه ها تاکید کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار