شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز در محاصره سیلاب است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 22 فروردین 1398 | 14:31 ب.ظ
شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز در محاصره سیلاب است زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از جاری شدن سیلاب در خیابان‌های شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل ازروابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، اخلاق محمدیان در تشریح آخرین وضعیت شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با تمهیدات و موانعی که ایجاد شده، آب […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از جاری شدن سیلاب در خیابان‌های شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل ازروابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، اخلاق محمدیان در تشریح آخرین وضعیت شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با تمهیدات و موانعی که ایجاد شده، آب به درون واحد‌های صنعتی این شهرک نفوذ نکرده و همچنان در تلاش برای جلوگیری از وارد شدن خسارت ناشی از سیلاب به واحد‌های صنعتی در این شهرک هستیم.

وی افزود: با وجود ایجاد سیل بند در اطراف این شهرک، سیلاب وارد شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز شد و بیشتر کارکنان واحد‌های صنعتی به دلیل آب گرفتگی خیابان‌ها برای تردد مشکل دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان اضافه کرد: بیشتر واحد‌های صنعتی این شهرک، از جمله واحد‌های تولید صنایع غذایی همچنان درحال فعالیت هستند و مواد غذایی تولید شده توسط این واحد‌ها توسط بالگرد‌های جمعیت هلال احمر به شهر اهواز منتقل می‌شود.

محمدیان ادامه داد: سه قایق در ورودی این شهرک مستقر است که برای تردد کارگران و عوامل این شهرک استفاده می‌شود.

گفتنی است، شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز در مسیر سیلابی است که از جاده شوش از سمت غرب شهر اهواز به دلیل طغیان رودخانه کرخه در حال حرکت است.

بر اساس اعلام سازمان آب و برق خوزستان، در ۲۰ روز نخست فروردین ماه ۹٫۷ میلیارد مترمکعب سیلاب از طریق سدهای کرخه، دز و گتوند وارد این استان شده، که درپی آن دستور تخلیه ۲۳۴ روستا صادر شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار