محمد کیانوش راد :

صدای کارگران، صدای ملت است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 15 آذر 1397 | 00:04 ق.ظ
صدای کارگران، صدای ملت است زمان مطالعه: < 1 دقیقه نماینده اسبق مردم اهواز در مجلس گفت: میزان بحران ها و تنش های اجتماعی در خوزستان ‌نگران ‌کننده است، خوزستان را دریابید. به گزارش نخبگان، محمد کیانوش راد نماینده اسبق اهواز در مجلس شورای اسلامی پیرامون وضعیت جامعه کارگری خوزستان طی یادداشتی نوشت: کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه و کارگران فولاد خوزستان نزدیک […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نماینده اسبق مردم اهواز در مجلس گفت: میزان بحران ها و تنش های اجتماعی در خوزستان ‌نگران ‌کننده است، خوزستان را دریابید.

به گزارش نخبگان، محمد کیانوش راد نماینده اسبق اهواز در مجلس شورای اسلامی پیرامون وضعیت جامعه کارگری خوزستان طی یادداشتی نوشت: کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه و کارگران فولاد خوزستان نزدیک به یک ماه است فریاد حق طلبی سر داده اند . اما اکثرشخصیت ها ، گروه ها و احزاب سیاسی ، اعم از اصول گرا و اصلاح طلب ، سکوت را به احتیاط نزدیک تر تشخیص داده اند .

کرختی و بیخیالی مسئولان ، باعث شده است  که نزدیک به یک ماه هنوز تحصن و اعتراض وراهپیمایی  ادامه داشته باشد  و ابعاد تازه تری بیابد  . هنوز یکی از رهبران اعتراضات آرام و برحق ِ کارگری ، یعنی اسماعیل بخشی در بازداشت به سر می برد و به خواسته کارگران هم برای آزادی او وقعی نمی نهند .

حق ِ کارگران در وسط کشمکش های جناح ِچپ و راست  ، ابزار رد و علیه جناحی می شود . اصلاح طلبان از ترس احتمال طراحی شده ی  اعتراضات توسط ِجناح تندروا بر علیه دولت ؛ و اصول گرایان از ترس سوء استفاده اصلاح طلبان از اعتراضات ، و مصادره آن به نفع خویش ، هر دو‌موضوع را تا حدی بهم پاس می دهند .

مسئولان دولت و صدا و سیما هم از معترضان فرانسه سخن می گویند ، اما کارگران خوزستان  و کارگرانی درسراسر  کشور  که ماه ها حقوق نگرفته اند را از یاد برده اند . باز هم برای چندین بار و هم صدا با مردم جنگ زده و آسیب دیده ی خوزستان می گوییم ، تا دیر نشده خوزستان را دریابید .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار