شهردار اهواز: مجموعه آرامستان فعلی حداقل تا ۲۰ سال آینده پاسخگوی نیازهای شهر است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 آذر 1397 | 23:55 ب.ظ
شهردار اهواز: مجموعه آرامستان فعلی حداقل تا ۲۰ سال آینده پاسخگوی نیازهای شهر است زمان مطالعه: ۲ دقیقه     شهردار اهواز در آیین افتتاحیه سالن معراج ( انتظار و اقامه نماز میت) آرامستان بهشت آباد اعلام کرد: آرامستان فعلی حداقل تا ۲۰ سال آینده پاسخگوی نیازهای شهر خواهد بود. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز در آیین افتتاحیه سالن معراج (انتظار و اقامه نماز میت) که با […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

    شهردار اهواز در آیین افتتاحیه سالن معراج ( انتظار و اقامه نماز میت) آرامستان بهشت آباد اعلام کرد: آرامستان فعلی حداقل تا ۲۰ سال آینده پاسخگوی نیازهای شهر خواهد بود.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز در آیین افتتاحیه سالن معراج (انتظار و اقامه نماز میت) که با حضور آیت اله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز، کتانباف شهردار اهواز، حیدری، موسوی زاده، فلسفی، موسوی نژاد، ایزدی و حاجتی اعضای شورای اسلامی شهر اهواز حضور داشتند، شهردار اهواز اذعان کرد: نظر به پتانسیل های موجود، آرامستان فعلی حداقل تا ۲۰ سال آینده پاسخگوی نیازهای شهر خواهد بود. با توجه به مسافت زیاد آرامستان باغ فردوس و مشکلات زیرساختی و دسترسی انتقال از آرامستان فعلی به آرامستان باغ فردوس در دستور کار نیست و اقدامات لازم جهت استفاده از ظرفیت های آرامستان بهشت آباد و نیز اخذ مجوزات لازم شرعی و قانونی در جریان است.

منصور کتانباف با اشاره به تجربیات خود در شهرداری تهران اظهار کرد: در کلانشهرهای دیگر با توجه به محدودیت زمین و مشکلات دیگر چندان به دنبال احداث فضاهای جدید نیستند. از سوی دیگر با وجود مزار ۴ هزار شهید گرانقدر، ماندن در آرامستان فعلی باعث تداوم فضای معنوی در این محیط و حفظ یاد و خاطره این قهرمانان می شود همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

این مقام مسئول با اشاره به پروژه سالن معراج گفت: با توجه به ظرفیت بالای آرامستان بهشت آباد و نیاز مراجعه کنندگان، ضرورت احداث این سالن با این تجهیزات برای رفاه حال مردم امری ضروری بود که خوشبختانه در کمترین زمان ممکن و به صورت امانی به همت مدیریت و پرسنل خدوم سازمان آرامستان ها کار انجام شد.

شهردار اهواز با تشکر از اقدامات انجام شده در مدیریت های قبلی خاطرنشان کرد: در دوره قبلی اقدامات خوبی در این آرامستان انجام شد که احداث سردخانه و تجهیز سالن تطهیر از آن جمله هستند.

وی در پایان دستور داد: ساختمان یادمان شهید علی هاشمی در مجموعه بهشت آباد که از سال ۹۰ کلنگ زنی شده تا بهمن ماه امسال آماده شود.

شهردار اهواز در ادامه به آخرین وضعیت چند پروژه عمرانی اشاره کرد و گفت: پروژه پل ولایت و مسیر شهدای خادم سیدالشهدا به پایان رسیده با رفع چند نقص جزیی و با هماهنگی های لازم افتتاحیه رسمی برگزار می شود. سرای محله کوی رمضان مدتهاست که به اتمام رسیده و به محض اتصال برق مجموعه راه اندازی می شود. فاز اول مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر که شامل سالن ورزشی و کلاس های فنی و حرفه ای است نیز آماده بهره برداری است. افتتاح این پروژه ها به همراه چند پروژه دیگر تا پایان سال می تواند گشایشی را در شهر ایجاد کند.

منصور کتانباف در پایان با اشاره به کمک های دولتی گفت: شهرداری نهادی عمومی و غیردولتی است که صد در صد هزینه آن توسط مردم تامین می شود و بودجه دولتی جز برای پروژه های عمرانی خاص ندارد. در سال ۹۷ دولت ۳۰ میلیارد تومان برای کمک به پروژه های عمرانی شهرداری اهواز در نظر گرفته است و اخیراً هم قول دادند که برای حل مشکلات دفع آبهای سطحی در ۸ نقطه بحرانی ۳۰ میلیارد تومان هزینه کنند که ما منتظر تخصیص این مبالغ مصوب هستیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار