مدیر عامل برق منطقه ای خوزستان:

خسارت ۳۵ میلیارد ریالی سارقان به شبکه برق ماهشهر

تاریخ انتشار: سه شنبه 8 خرداد 1397 | 12:11 ب.ظ
خسارت ۳۵ میلیارد ریالی سارقان به شبکه برق ماهشهر زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیر عامل برق منطقه‌ای خوزستان گفت: یک ترانس ۱۳۲کیلوولت شهرستان بندرماهشهر در حین سرقت کابل از شبکه، دچار حریق شده و از مدار خارج شد که ارزش ریالی آن ۳٫۵ میلیارد تومان است. به گزارش نخبگان محمود دشت بزرگی، صبح امروز در گفتگویی، اظهار کرد: در روزهای اخیر سارقان به منظور سرقت کابل‌های فشار قوی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر عامل برق منطقه‌ای خوزستان گفت: یک ترانس ۱۳۲کیلوولت شهرستان بندرماهشهر در حین سرقت کابل از شبکه، دچار حریق شده و از مدار خارج شد که ارزش ریالی آن ۳٫۵ میلیارد تومان است.

به گزارش نخبگان محمود دشت بزرگی، صبح امروز در گفتگویی، اظهار کرد: در روزهای اخیر سارقان به منظور سرقت کابل‌های فشار قوی به شیوه مخصوص خود اقدام به بریدن بخشی از کابل‌ها می‌کنند که در حین سرقت، شبکه دچار اختلال شده و ترانس ۱۳۲ کیلوولت پست شهرک مدنی این شهرستان دچار حریق شد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان افزود: پس از این حادثه بلافاصله ستاد بحران تشکیل و تیم‌های عملیاتی برق وارد محدوده خسارت دیده شده و بدون خاموشی، بار ترانس از بخش آسیب دیده خارج و به شبکه دیگری منتقل شد.

وی گفت: هنوز برآورد دقیقی از میزان خسارت وارده به شبکه برق به دست نیامده اما ترانس ۱۳۲کیلوولت آسیب دیده به تنهایی ۳٫۵میلیارد تومان قیمت دارد و باید کارشناسان بیمه و دادگستری خسارت دقیق وارد شده به تأسیسات را تعیین کنند.

دشت بزرگی بیان کرد: ترانس جایگزین تهیه و به‌زودی پس از احیاء مجدد شبکه، نصب و وارد مدار خواهد شد. همچنین هنوز در این رابطه سارق یا سارقان دستگیر نشده‌اند./ فارس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار