رییس دانشگاه شهید چمران اهواز:

ارتباط بنیاد نخبگان با دانشگاه‌ها و ‌آموزش و پرورش بیشتر شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 8 خرداد 1397 | 12:09 ب.ظ
ارتباط بنیاد نخبگان با دانشگاه‌ها و ‌آموزش و پرورش بیشتر شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: بنیاد نخبگان استان باید با دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش ارتباط مستقیم‌تر و ملموس‌تری برقرار کند تا راحت‌تر بتواند اهداف خود را دنبال کند. به گزارش نخبگان، غلامحسین خواجه در جلسه شورای علمی نخبگان خوزستان که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد نخبگان استان در چند سال […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: بنیاد نخبگان استان باید با دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش ارتباط مستقیم‌تر و ملموس‌تری برقرار کند تا راحت‌تر بتواند اهداف خود را دنبال کند.

به گزارش نخبگان، غلامحسین خواجه در جلسه شورای علمی نخبگان خوزستان که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد نخبگان استان در چند سال اخیر با نخبگان استان چندان ارتباط نداشته و بسیاری از دانشجویان و نخبگان، شناختی از بنیاد و فعالیت‌های آن ندارند.

وی افزود: پیشنهاد من این است که با همکاری دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش ارتباط مستقیم‌تر و ملموس‌تری برقرار شود تا بنیاد راحت‌تر بتواند اهداف خود را دنبال کند. در برخی از بنیادها باید از بحث قوم‌گرایی و سیاسی‌کاری پرهیز شود و سعی کنیم از این کار فاصله بگیریم تا بتوانند بهتر وظایف خود را انجام دهند.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به بنیاد خیرین علم و فناوری، عنوان کرد: اکنون در دانشگاه شهید چمران اهواز انجمن خیرین دانشگاهی تشکیل شده و اخیرا نیز نامه‌ای از انجمن حامیان بنیاد خیرین علم و فناوری دریافت شده که این انجمن باید حساب کاربری خود در بورس را معرفی کند.

خواجه ادامه داد: به نظر من بنیاد نخبگان باید ارتباط بیشتری با دانشگاه‌ها، دانشجویان و دانش‌آموزان برقرار کند تا بتواند به اهداف خود برسد./ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار