۷۰ مدرسه برکت امسال در خوزستان افتتاح می شود

تاریخ انتشار: یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 | 15:10 ب.ظ
۷۰ مدرسه برکت امسال در خوزستان افتتاح می شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با تجلیل از تلاش بنیاد برکت برای توسعه فضاهای آموزشی در این استان گفت:۷۰ واحد آموزشی به همت بنیاد برکت تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید در خوزستان افتتاح می شود. به گزارش نخبگان، رضا رضایی عصر شنبه در آئین افتتاح یک واحد آموزشی در شهر گتوند […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با تجلیل از تلاش بنیاد برکت برای توسعه فضاهای آموزشی در این استان گفت:۷۰ واحد آموزشی به همت بنیاد برکت تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید در خوزستان افتتاح می شود.

به گزارش نخبگان، رضا رضایی عصر شنبه در آئین افتتاح یک واحد آموزشی در شهر گتوند با تقدیر و تشکر از پیگیری استاندار خوزستان در خصوص ساماندهی، نوسازی و تجهیز مدارس استان افزود:استاندار خوزستان توسعه و نوسازی فضاهای آموزشی را اولویت کار خود قرار داد و با انعقاد تفاهم نامه با بنیاد برکت عملیات اجرایی تعداد زیادی فضای آموزشی در سال ۹۶ و ۹۷ آغاز شد.
مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: با انعقاد این تفاهم نامه از محل اعتبارات بنیاد برکت در اول مهرماه امسال و پیش از آغاز سال تحصیلی جدید تعداد ۷۰ فضای آموزشی به آموزش و پرورش واگذار می شود.
رضایی افزود:پیش بینی می شوددر صورت تامین منابع مالی در نیمه اول امسال بیش از ۵۰۰کلاس درس در قالب ۲۰۰فضای آموزشی در نقاط مختلف این استان افتتاح و تحویل آموزش و پرورش خوزستان شود.
به گزارش نخبگان در این آیین مدرسه ۱۰کلاسه شهید مصطفی خمینی(ره) گتوند با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.
این مدرسه با اعتباری بالغ بر ۹،۵ میلیارد ریال از اعتبارات استانی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس خوزستان و بنیاد برکت در زمینی به مساحت ۲هزار و ۵۰۰متر مربع و زیربنای۹۴۰متر مربع بازسازی شده است.
رضایی افزود:فضاهای آموزشی که از لحاظ استحکام بنا و تجهیزات مشکل دارند، با نوسازی و تجهیز امکانات از سوی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس خوزستان به آموزش و پرورش واگذار می شوند.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس ،مدیر کل آموزش و پرورش عشایر خوزستان و جمعی از مسئولان محلی گتوند از مدرسه فرسوده روستای کوشکک، مدرسه دهخدا شهر جنت مکان،نامجو و ابن سینا شهر ترکالکی و همچنین مدرسه در حال ساخت شهید بهشتی گتوند بازدید کردند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گتوند نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تشکر و قدردانی از پیگیری اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس و فرماندار گتوند به خاطر پیگیری و رفع مشکلات مدارس این شهرستان گفت:به جزء مدرسه۱۲ کلاسه شهید بهشتی شهر گتوند که با ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است، دیگر مدارس بازدید شده بیش از ۴۰ سال قدمت دارند.
یوسف علیدادی در پایان افزود: علاوه بر این فضاهای آموزشی، مدرسه قدس روستای بدیل، حافظ روستای سیدان در بخش عقیلی و شهیدچمران و آوینی صالح شهر نیز قدمت بالایی دارندو خطر ساز بوده که نیاز به تخریب و بازسازی دارند.
شهرستان گتوند با ۷۴ هزار نفر جمعیت حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰دانش آموز شهری و روستایی و یکهزار و ۶۰۰ دانش آموز عشایری دارد./ ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار