۴۰ پروژه برق‌رسانی در اهواز به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: پنجشنبه 19 بهمن 1396 | 19:02 ب.ظ
۴۰ پروژه برق‌رسانی در اهواز به بهره‌برداری رسید زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و به منظور بهبود کیفیت ولتاژ و پایداری شبکه برق ۴۰ پروژه برق رسانی در سطح مناطق مختلف شهری و روستایی کلانشهر اهواز به بهره‌برداری رسید. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، حسن کریمی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: یکی از اهداف انقلاب […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و به منظور بهبود کیفیت ولتاژ و پایداری شبکه برق ۴۰ پروژه برق رسانی در سطح مناطق مختلف شهری و روستایی کلانشهر اهواز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، حسن کریمی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: یکی از اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی گسترش عدالت اجتماعی در بهره‌مندی مردم از امکانات است. در این راستا در سال‌های اخیر در برق‌رسانی به همه شهرها و روستاها موفقیت‌های چشمگیری بدست آمده و این روند خدمتگزاری و بهبود سطح خدمات با اراده مستحکمی در حال انجام و پیگیری است.

وی افزود: همزمان با دهه مبارکه فجر تعداد۴۰ پروژه برق‌رسانی در مناطق شهری و روستایی و به منظور بهبود کیفیت ولتاژ و پایداری شبکه برق و با اعتباری بالغ بر ۲۱۲میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل توسعه شبکه برق اکباتان و شهرک دادگستری، ساماندهی شبکه برق مناطقی همچون فرهنگشهر، بهارستان، بلوار فروردین، شهرک دانشگاه و کوی مجاهد، توسعه شبکه دو مداره بلوار گلستان، روشنایی بلوار اکباتان (بلوار پل ششم)، مسیر جاده خرمشهر، شهرک الهیه و اصلاح روشنایی ملاشیه است.

کریمی ادامه داد: تامین روشنایی بلوار صنوبر و خیابان خوش، پروژه کاهش تلفات شهرک آغاجاری، خروجی دو مداره ایستگاه ملت، احداث سیم روکش‌دار بلوار پاسداران، اصلاح و ساماندهی شبکه برق زرگان، جابه‌جایی خط دو مداره چهارشیر تا پنج نخل، تامین برق گاومیشداری فاز ۱ و ۲ و ۳، خط دو مداره ایستگاه مهدیس فاز ۱ و ۲ و ۳، اصلاح شبکه مسیر روستای طراح یک، اصلاح شبکه مسیر روستای سید حسین تا دهلیز ۳، تغییر مسیر تغذیه روستای غضبان، کاهش بار ترانس‌های شهرستان حمیدیه (کوی فرهنگیان، توحید، انقلاب، کارگران و ۱۷شهریور)، کاهش بار ترانس روستاهای شریعتی و جنادله از دیگر پروژه‌هایی هستند که به بهره‌برداری رسیدند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار