دلیل خاموشی‌های اخیر اهواز چیست؟

تاریخ انتشار: پنجشنبه 25 دی 1399 | 09:16 ق.ظ
دلیل خاموشی‌های اخیر اهواز چیست؟ زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه در اهواز کمبود برق نداریم، گفت: غالب خاموشی‌های با برنامه اخیر در اهواز به دلیل آماده‌سازی شبکه برق برای تابستان است و ارتباطی با بحث خاموشی‌های کشور و کمبود برق ندارد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا حسن کریمی در گفت‌وگویی، اظهار […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه در اهواز کمبود برق نداریم، گفت: غالب خاموشی‌های با برنامه اخیر در اهواز به دلیل آماده‌سازی شبکه برق برای تابستان است و ارتباطی با بحث خاموشی‌های کشور و کمبود برق ندارد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا حسن کریمی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق اهواز با توجه به شرایط آب و هوایی مطلوب فعلی، در حال آماده‌سازی شبکه برق اهواز برای تابستان است و شبکه برق مناطقی از اهواز را با اعلام قبلی ساماندهی می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر در حال اورهال خطوط ۳۳ هزار ولت بسیاری از مناطق اهواز هستیم و در برخی از مناطق نیز جابه‌جایی کابل‌های خودنگه‌دار به جای کابل‌های مسی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: با توجه به این اقدامات در سطح شهر اهواز که مردم نیز آن‌ها را مشاهده می‌کنند باید گفت که غالب خاموشی‌های با برنامه اخیر در اهواز به دلیل آماده‌سازی شبکه برق برای تابستان است و ارتباطی با بحث خاموشی‌های کشور و کمبود برق ندارد.

کریمی عنوان کرد: اگر در بحث مدیریت مصرف برق سراسری کشور، به خوزستان سهم خاموشی اعلام شود با مکاتباتی که با شرکت‌ها، صنایع و ادارات انجام شده قطعا می‌توانیم این سهمیه خاموشی را مدیریت کنیم و تلاش خواهیم کرد که به مردم خاموشی ندهیم.

وی با بیان اینکه در اهواز کمبود برق نداریم، خاطرنشان کرد: کاهش مصرف برق ادارات، شرکت‌ها و صنایع و همچنین اعمال برخی خاموشی‌های محیطی مثل خاموشی ساحل کارون و مکان‌های عمومی که حضور مردم در آن‌ها به دلیل شیوع کرونا ممنوع است، یک نوع مدیریت خاموشی است تا مردم اهواز در خانه‌ها خاموشی نداشته باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار