درخشش دانش آموزان ماهشهری در مسابقات جهانی ریاضیات

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 آذر 1396 | 13:28 ب.ظ
درخشش دانش آموزان ماهشهری در مسابقات جهانی ریاضیات زمان مطالعه: ۲ دقیقه محمد پارسا و مبینا عزتی ۲ دانش آموز ماهشهری موفق به کسب رتبه سوم و چهارم مسابقات جهانی ریاضیات آسان به میزبانی کشور هندوستان شدند. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا ، حسین عبادی سرپرست آموزش و پرورش بندر ماهشهر روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد : نخبه پروری و نخبه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمد پارسا و مبینا عزتی ۲ دانش آموز ماهشهری موفق به کسب رتبه سوم و چهارم مسابقات جهانی ریاضیات آسان به میزبانی کشور هندوستان شدند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا ، حسین عبادی سرپرست آموزش و پرورش بندر ماهشهر روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد : نخبه پروری و نخبه یابی یکی از وظایف اصلی آموزش و پرورش است که موفقیت مبینا عزتی و محمد پارسا عزتی در مسابقات جهانی ریاضیات انگیزه این اداره را در این مسیر دوچندان کرده که امیدواریم همانند گذشته با همکاری مجموعه صنایع پتروشیمی شاهد موفقیت های بیشتری در عرصه های علمی باشیم.
وی ادامه داد: ضرورت دارد برای گسترش شیوه های انگیزشی بین دانش آموزان تلاش کنیم تا شاهد کسب موفقیت های دانش آموزان باشیم .

تجلیل از دانش آموزان مدال آور مسابقات جهانی ریاضی

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا نماینده مردم شهرستان های بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام در مجلس شورای اسلامی با تبریک موفقیت دانش آموزان ماهشهری در مسابقات جهانی ریاضی اظهار کرد:تمامی مسئولان و خانواده ها باید برای ارتقای استعدادهای انسانی همت ویژه ای داشته باشند، چرا که توسعه و پیشرفت هر جامعه ای مرهون وجود استعدادهای انسانی آن جامعه است.

به گزارش نخبگان، مسابقات جهانی ریاضیات آسان سال ۲۰۱۷ با حضور بیش از ۷۰۰ دانش آموز از کشورهای اروپایی، افریقایی و آسیایی از جمله انگلستان، دانمارک، هند، الجزایر و… در تاریخ سوم دسامبر (۱۲ آذر) در شهر دهلی نو برگزار شد .
بر این اساس تیم ۱۱ نفره اعزامی از دانش آموزان ایرانی که شامل نفرات برتر مسابقات کشوری امسال بودند، با حمایت بانک گردشگری و با عاملیت موسسه تتا به این مسابقات اعزام و موفق به کسب یک مدال طلا توسط آتنا جعفری، دو مدال نقره از سوی محمدمتین انصاری و سهند مرادی و دو مدال برنز توسط محمد پارسا و غزاله اسکندری شدند.

محمد پارسا از دانش آموزان مجموعه پتروشیمی فارابی که با کسب رتبه یک کشوری در مسابقات ریاضی موفق به راهیابی به مسابقات ریاضیات آسان به میزبانی هندوستان (دهلی) شد، رتبه سوم جهانی را در این مسابقات کسب کرد .
همچنین مبینا عزتی دانش آموز مقطع دهم شهرستان بندرماهشهر از مجموعه پتروشیمی فارابی بعد از موفقیت در مسابقات کشوری ریاضیات، موفق شد رتبه چهارم جهانی ریاضیات آسان ۲۰۱۷ را کسب کند.
این رقابت ها هر سال با حضور دانش آموزان منتخب از پایه تحصیلی پنجم ابتدایی تا یازدهم متوسطه در کشور هند برگزار می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار