مهار حریق خط لوله انتقال گاز در اهواز/ ۹ نفر مصدوم شدند

تاریخ انتشار: سه شنبه 17 مرداد 1396 | 21:52 ب.ظ
مهار حریق خط لوله انتقال گاز در اهواز/ ۹ نفر مصدوم شدند زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با اشاره به ترکیدگی خط لوله ۱۰ اینچ زیرزمینی انتقال مایعات گازی در منطقه کریت کمپ اهواز، گفت: آتش سوزی در این منطقه مهار شده است و اکنون در حال ایمن سازی منطقه هستیم. به گزارش نخبگان، سید محسن نقوی پور در گفت‌وگویی اظهار کرد: ساعت ۱۱ […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با اشاره به ترکیدگی خط لوله ۱۰ اینچ زیرزمینی انتقال مایعات گازی در منطقه کریت کمپ اهواز، گفت: آتش سوزی در این منطقه مهار شده است و اکنون در حال ایمن سازی منطقه هستیم.

به گزارش نخبگان، سید محسن نقوی پور در گفت‌وگویی اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۳۵دقیقه به دلیل فرسودگی، خط لوله دچار نشت و ترکیدگی شد. این ترکیدگی در مجاورت یکی از واحدهای بهره‌برداری اتفاق افتاد.

وی افزود: از ابتدای حادثه تیم‌های عملیاتی در محل مستقر شدند و نسبت به مهار آتش اقدام کردند. در حال حاضر آتش مهار شده است و تیم‌های عملیاتی در حال ایمن سازی محل هستند.

مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون تصریح کرد: در این حادثه ۸ نفر دچار دودگرفتگی و مصدومیت شدند که کار درمان آن‌ها به صورت سرپایی انجام شد. همچنین یک نفر دچار سوختگی شد که اکنون برای مداوا به بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز منتقل شده است.

به گزارش نخبگان ،شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون بزرگترین بهره‌بردار مناطق نفت‌خیز جنوب است که روزانه بیش از یک میلیون و ۳۰هزار بشکه نفت تولید می‌کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار