پیام تبریک مدیرکل هواشناسی خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

تاریخ انتشار: سه شنبه 17 مرداد 1396 | 21:49 ب.ظ
پیام تبریک مدیرکل هواشناسی خوزستان به مناسبت روز خبرنگار زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل هواشناسی خوزستان در پیامی روز خبرنگار را به اهالی رسانه و مطبوعات تبریک گفت. به گزارش نخبگان، در متن پیام کوروش بهادری مدیرکل هواشناسی خوزستان آمده است: “روز خبرنگار، روز پاسداشت قلم برای بیان حقایق است. فرارسیدن این روز را به تمام خبرنگارانی که با قلم خود همراه با اداره هواشناسی در بیان رخدادها […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل هواشناسی خوزستان در پیامی روز خبرنگار را به اهالی رسانه و مطبوعات تبریک گفت.

به گزارش نخبگان، در متن پیام کوروش بهادری مدیرکل هواشناسی خوزستان آمده است:

“روز خبرنگار، روز پاسداشت قلم برای بیان حقایق است. فرارسیدن این روز را به تمام خبرنگارانی که با قلم خود همراه با اداره هواشناسی در بیان رخدادها و وقایع طبیعی در اسرع وقت تلاش کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

بدون شک دریافت اطلاعات هواشناسی و انتشار آن بین مردم نیاز به دقت و سرعت بسیاری دارد که در سال‌های متمادی، خبرنگاران بسیاری سعی در اشاعه درست اخبار این حوزه داشته‌اند. که بدون تلاش مساعی این عزیزان، امر اطلاع‌رسانی به طور کامل محقق نمی‌شد.

مجموعه هواشناسی استان برای تک تک خبرنگاران آرزوی سلامتی و بهروزی در تمام امور را دارد و امید است که خبرنگاران با تأسی از شهید بزرکوار محمود صارمی همواره برای بیان حقایق از هیچ کوششی دریغ نکنند.”

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار