با هدف ورود به بازارهای جدید و صادرات؛

بازدید هیئت عراقی از شرکت لوله سازی اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 17 بهمن 1402 | 10:08 ق.ظ
بازدید هیئت عراقی از شرکت لوله سازی اهواز زمان مطالعه: ۲ دقیقه هیئتی عراقی متشکل از مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت نفت ذی قار با هدف آشنایی با سبد تولیدات شرکت لوله سازی اهواز از خطوط تولیدِ این شرکت بازدید و با مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره و مدیران این شرکت به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، پیش از این بازدید، مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در نشست با مدیرعامل و هیات همراه شرکت نفت ذی قار ضمن خیرمقدم گفت: شرکت لوله سازی اهواز تمامی ظرفیت ها و استانداردهای لازم را برای صادرات محصولات خود دارد. 

احمدی با استقبال از همکاری و هم افزایی با شرکت نفت ذی قار کشور دوست و همسایه عراق گفت: شرکت لوله سازی اهواز آمادگی کامل خود را برای عملیاتی کردن هرگونه توافقات فی ما بین و انجام تعهدات خود با تمام توان و کیفیت قابل قبول اعلام می دارد.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز یادآور شد: شرکت لوله سازی اهواز در نیم قرن اخیر تامین کننده اصلی لوله های مورد نیاز پروژه های کشور در حوزه های نفت،گاز و آب بوده است. منافع ما با کشور عراق در هم تنیده است. برای خط انتقالِ لوله تا خرمشهر نیز ظرفیت ریلی وجود دارد.

احمدی خاطرنشان کرد: همچنین وجود اشتراکات اجتماعی، مذهبی و فرهنگی دو کشور باعث شده بتوانیم در شرایط بهتری با یکدیگر وارد پروژه های اقتصادی و صنعتی مشترک شویم.احمدی تاکید کرد: در این زمینه رعایت استاندارهای ملی و بین المللی و کیفیت تولید برای ما بسیار حایز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت نفت ذی قار نیز با ابراز خرسندی از دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت لوله سازی اهواز بیان داشت : امیدوارم این بازدید منجر به آغاز همکاری های مناسبی فی مابین شرکت نفت ذی قار و شرکت لوله سازی اهواز شود.

مدیرعامل شرکت نفت ذی قار با اشاره به بازدیدهای خود از شرکت مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت برای صادرات نفت خود نیاز به لوله های نفت ۱۶ اینچ به بالا دارد که امیدوارم این مهم با عقد قرارداد با شرکت توانمند لوله سازی اهواز تامین و اجرایی شود.

وی اظهار امیدواری کرد که شرکت لوله سازی اهواز در فهرست وزراتخانه های نفت و بازرگانی برای شروع همکاری های لازم میان دو کشور به ثبت برسد.

مدیرعامل شرکت نفت ذی قار در پایان گفت: در مجموع شرکت ملی نفت عراق برای بازسازی ، نوسازی و احداث خطوط انتقال جدید خود نیاز به ۲ هزارکیلومتر لوله دارد. شرکت لوله سازی اهواز می تواند از این ظرفیت جهت صادرات محصولات خود به خوبی بهره ببرد.

لازم به ذکر است این دیدار با هماهنگی برخی از مدیران و مسئولین شرکت ملی مناطق نفتخیر جنوب برگزار گردید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار