حضور بیش از ۱۲۰واحد فعال در نمایشگاه صنعت ساختمان در نمایشگاه بین المللی خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 آذر 1402 | 11:04 ق.ظ
حضور بیش از ۱۲۰واحد فعال در نمایشگاه صنعت ساختمان در نمایشگاه بین المللی خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان / بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان ، آسانسور و تاسیسات با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت فعال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان برگزار می گردد. رحیم جلیلی افزود : نیاز گسترده و روز افزون جامعه به ساختمان و مسکن ، ضرورت تغییر در روش های متداول و سنتی ، […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان / بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان ، آسانسور و تاسیسات با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت فعال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان برگزار می گردد.


رحیم جلیلی افزود : نیاز گسترده و روز افزون جامعه به ساختمان و مسکن ، ضرورت تغییر در روش های متداول و سنتی ، سبک سازی و افزایش مقاومت در برابر زلزله ، بکارگیری مصالح و فن آوری های جدید ، استفاده از سیستم های ساختمانی نوین را به منظور ارتقا کیفیت ساخت، بیش از پیش مطرح ساخته است .

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان با بیان این مطلب هدف از برگزاری نمایشگاه ساختمان را استفاده از فن آوری های جدید ساختمانی و رویکرد جدید به صنعت ساختمان سازی در استان خوزستان قلمداد نمودند و تقویت فعالان اقتصادی استان در صنعت ساختمان را مهم ترین دستاورد برگزاری نمایشگاه مذکور دانستند.

جلیلی عنوان نمود: در این راستا فرهنگ سازی و ترویج استانداردهای ملی و بین المللی در سطح کشور می تواند تولید کنندگان و واحدهای تولیدی را به سمت تولید محصولات استاندارد هدایت نماید و لازمه این مهم داشتن آگاهی کافی مروجین ، کارشناسان ، مهندسین و مسئولین اجرایی در حوزه ساخت و ساز می باشد .

رحیم جلیلی در ادامه کمک به تغییر رویکرد تولید در صنعت ساختمان از سنتی به صنعتی سازی ،آسیب شناسی موانع اجرایی، استفاده از فن آوری های نوین ساختمان ، توسعه فن آوری های نوین و برقراری ارتباط بین بازار و عرضه و تقاضا ، ایجاد بستر مناسب برای تبادل نظر مابین تولید کنندگان و مصرف کنندگان و همچنین صاحبان اندیشه های مهندسی ساختمان از جمله مواردی است که در بیست و سومین دوره نمایشگاه صنعت  ساختمان به دنبال تحقق آن هاست .

بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان ، آسانسور و تاسیسات با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت از ۱۰ استان ( استان های تهران ، البرز ، خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی ، خراسان رضوی ، فارس ، یزد و هرمزگان ) از تاریخ ۱ لغایت ۴ آذرماه ۱۴۰۲ به مدت چهار روز میزبان علاقه مندان و بازدید کنندگان خواهد بود .

 

حضور بیش از 120واحد فعال در نمایشگاه صنعت ساختمان در نمایشگاه بین المللی خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار