پاپی: مسئولان خوزستان می خواهند هم مدال بیاورم و هم پیگیر استخدامم باشم!

تاریخ انتشار: شنبه 13 آبان 1402 | 14:11 ب.ظ
پاپی: مسئولان خوزستان می خواهند هم مدال بیاورم و هم پیگیر استخدامم باشم! زمان مطالعه: ۳ دقیقه دارنده مدال طلای دو و میدانی بازی های پاراآسیایی هانگژو می گوید همچنان با دغدغه اشتغال مواجه است و مسئولان استان خوزستان اگر مجددا مدال می خواهند باید به او توجه ویژه داشته باشند.
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

اعتدال نخبگان/ امان الله پاپی در گفت و گویی، درباره سطح بازی های پاراآسیایی در رشته دو و میدانی، اظهارکرد: سطح مسابقات نسبت به بازی های آسیایی و حتی جهانی و حتی پارالمپیک هم بالاتر بود و رکوردهایی که در پرتاب نیزه ثبت شد، گواه این موضوع است. ضمن این که نوع برگزاری مسابقات و میزبانی چینی‌ها نیز عالی بود و هیچ مسابقه ای شرکت نکرده بودم که به خاطر میزبانی آن کشور، بدون دغدغه کار کرده باشم.

طلای جهانی‌ام را گرفتم خیلی ضربه خوردم

وی با بیان این که بعد از آن اتفاق که در مسابقات جهانی برای من رخ داد و مدالم را با اعتراض حریفم پس گرفتند فکر و ذهنم درگیر شده بود، افزود: آن اتفاق از نظر روحی روانی خیلی به من ضربه زد ولی تلاش کردم در پاراآسیایی موفق عمل کنم.

طلای هانگژو را با آسیب‌دیدگی کسب کردم

دارنده چندین مدال طلا و نقره پرتاب با نیزه پاراالمپیک، بازی های پاراآسیایی و جهانی گفت: در حال حاضر آسیب دیده هستم و حتی در هانگژو نیز با آسیب دیدگی به رقابت پرداختم و به مدال طلا رسیدم. در هانگژو بعد از پرتاب های اول و دوم نیز شدت آسیب و درد من شدید شد و کارم را سخت کرد اما خدا را شاکرم که به مدال طلا دست پیدا کردم.

نه مکان تمرینی دارم و تجهیزات

وی در واکنش به این سوال که باتوجه به این که شما پیش از این نیز در شرایط خاص و حتی بدون تجهیزات استاندارد تمربن می کردید، آیا اکنون در وضعیت بهتری قرار دارید؟ عنوان کرد: اکنون هم در همان شرایط تمرین می کنم و نه مکان تمرینی دارم و تجهیزات. اگر به اندیمشک بیایید متوجه می شوید که مکان تمرینی ندارم که سر زمان مشخص تمرین کنم. حتی سالن بدنسازی هم نیست که بتوانم راحت تمرین کنم. اگرچه تمام هزینه ها با خود من است اما فعلا دغدغه من این است که زمین چمن استاندار برای تمرین ندارم.

مسئولان می خواهند هم مدال بیاورم و هم پیگیر استخدامم باشم

پاپی افزود: بعد از مدال آوری که در هانگژو داشتم یک مسئول از شهر اندیمشک هم به خانه ما نیامد؛ مسئولان پیش از مسابقات پارالمپیک توکیو و جهانی به من قول دادند که مشکل اشتغال من را حل کنند و حتی سهمیه پارالمپیک پاریس را هم گرفته اند و نمی دانم دیگر چه مدالی مانده است که کسب کنم و از آن ها انتظار دارم مشکل استخدام من را پیگیری کنند. هر چند در گفت و گویی که با این مسئولان استان خوزستان داشتم به من می گویند خودت پیگیر استخدامت باش. در واقع آن ها از من می خواهند هم مدال بیاورم و هم خودم پیگیر استخدامم باشم. به نظرتان چطور می شود که من هم تمرین کنم و مدال بیاورم و هم به این اداره و آن اداره بروم و پیگیرم مشکل اشتغالم باشم.

روزی یک میلیون بابت ماساژور می‌دادم

این ملی پوش پارادو و میدانی افزود: من یکی از شانس های مدال در پارالمپیک پاریس هستم و باید مشکلات من حل شود تا بدون دغدغه تمرین کنم. اکنون واقعا فکر من درگیر این مشکلات ریز و درشت است. باور کنید بعد از آسیب دیدگی که برای من پیش آمد، روزی یک میلیون تومان بابت ماساژور حرفه ای پرداخت می کردم و مگر من چه منبع درآمدی دارم؟

مسئولان انتظار مدال دارند، به من توجه کنند

این ملی پوش پارادو و میدانی افزود: واقعا از مسئولان استان خوزستان انتظار دارم اگر مجددا مدال می خواهند به من توجه ویژه داشته باشند. رقبای من در شرایط متفاوتی هستند و رسیدگی خوبی به آن ها می شود و اگر قرار است من با چنین ورزشکارانی رقابت کنم، باید شرایط برابری داشته باشم. در حالی که در اندیمشک من حتی یک سکوی پرتاب هم ندارم. واقعا از مسئولان اندیمشک انتظار همکاری بهتری را دارم تا به مدال آوری و افتخارآفرینی ام تداوم ببخشم./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار