نماینده اهواز عنوان کرد

اجرای طرح‌هایی برای حل مشکلات فاضلاب منبع‌آب و حصیرآباد اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 مهر 1402 | 17:31 ب.ظ
اجرای طرح‌هایی برای حل مشکلات فاضلاب منبع‌آب و حصیرآباد اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح‌هایی برای حل مشکلات فاضلاب مناطق منبع آب و حصیرآباد اهواز خبر داد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان- مجتبی یوسفی امروز ۱۲ مهرماه در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از مناطق بافت فرسوده و ناکارآمد شهری اهواز و روند اجرایی پروژه ۱۶۸۰ واحدی اظهار کرد: پروژه ۱۶۸۰ واحدی که برای جابه‌جایی ساکنان پهنه خطر منطقه منبع آب اهواز در نظر گرفته شده، اولین طرحی است که دولت آن را با اعتبار خود می‌سازد و بخشی از اعتبار مورد نیاز طرح را مردم با وام به دولت می‌بازگردانند.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش‌های انجام‌شده بخش‌هایی از خیابان‌های منطقه منبع آب و حصیر آباد آسفالت و همچنین مشکلات مربوط به آب و فاضلاب آن‌ها نیز حل شده است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات قیر رایگان که مجلس در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار داد برای آسفالت معابر این مناطق بعد از سال‌ها استفاده شده است.

یوسفی عنوان کرد: سال‌ها این مناطق آسفالت نشده بودند و نمی‌توان همه مشکلات را یک شبه حل کرد. اکنون بحث فاضلاب مناطق حصیرآباد و منبع آب اهواز نیز با اجرای طرح‌هایی که در دست انجام است، در حال حل شدن است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفریی شهری ایران امروز ۱۲ مهرماه از مناطق در پهنه خطر منبع آب اهواز دیدن کرد./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار