تقدیر همجواران تاسیسات نفت و گاز مارون از مهندس قباد ناصری

تاریخ انتشار: سه شنبه 21 شهریور 1402 | 18:18 ب.ظ
تقدیر همجواران تاسیسات نفت و گاز مارون از مهندس قباد ناصری زمان مطالعه: < 1 دقیقه همجواران تاسیسات فرآیندی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون( روستای غدیرسبع) یکشنبه ۱۹ شهریور،  به پاس مشارکت این شرکت در اجرای طرح آبرسانی در قالب عمل به مسئولیت های اجتماعی، از مهندس قباد ناصری تقدیر کردند.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

همجواران تاسیسات فرآیندی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون( روستای غدیرسبع) یکشنبه ۱۹ شهریور،  به پاس مشارکت این شرکت در اجرای طرح آبرسانی در قالب عمل به مسئولیت های اجتماعی، از مهندس قباد ناصری تقدیر کردند.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مدیرعامل این شرکت ضمن تشکر از این اقدام روستائیان، عمل به مسئولیت های اجتماعی به ویژه در بخش عمران و آب رسانی را یک رسالت بزرگ برای صنعت نفت برشمرد و گفت: ما تنها به دنبال رضای الهی و خدمت به مردم هستیم و در این راه هر آنچه در توان داشته باشیم را در طبق اخلاص خواهیم گذاشت.

مهندس قباد ناصری افزود: مشارکت در اجرای طرح آبرسانی به ۱۲ روستای همجوار تاسیسات فرایندی در همکاری با آبفا را می توان از مهمترین افتخارات ما در عرصه خدمت رسانی به مردم برشمرد، چرا که یک اقدام زیرساختی بوده و  در تغییر سبک زندگی و کسب و کار همجواران تاثیرگذار خواهد بود؛ به عنوان مثال، در همین روستای غدیرسبعه و درپی بهره برداری از طرح آبرسانی این روستا، کسب و کار پرورش اسب های اصیل راه اندازی شده است.

فرماندار رامشیر نیز کارنامه شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به ویژه طی یک سال گذشته در حوزه مسئولیت های اجتماعی را “طلایی” توصیف کرد و ضمن قدردانی از کارکنان این شرکت به خاطر تلاش در جهت عمران و محرومیت زدایی، یادآور شد که احداث بیش از ۴ کیلومتر آسفالت به عنوان جاده دسترسی روستای غدیر سبع نیز توسط صنعت نفت درحال انجام می باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار