به همت شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز و شرکت تولیدی صنعتی سپنتا پلیمر اتفاق افتاد:

برپایی موکب سپنتا

تاریخ انتشار: پنجشنبه 16 شهریور 1402 | 23:26 ب.ظ
برپایی موکب سپنتا زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان : همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی ، شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز و شرکت تولیدی صنعتی سپنتا پلیمر اقدام به برپایی موکب جهت ارائه خدمات به زوار کردند. بنا به این گزارش، موکب شرکت سپنتا در جهت خدمت رسانی به زوار حسینی در روزهای منتهی به اربعین حسینی در منطقه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان : همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی ، شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز و شرکت تولیدی صنعتی سپنتا پلیمر اقدام به برپایی موکب جهت ارائه خدمات به زوار کردند.
بنا به این گزارش، موکب شرکت سپنتا در جهت خدمت رسانی به زوار حسینی در روزهای منتهی به اربعین حسینی در منطقه محروم ملاشیه برپا گردید.
از خدمات این موکب می توان به نوحه خوانی، توزیع نوشیدنی های گرم و سرد، پذیرایی از زوار، پخش اطعام بین ایتام، ایجاد بهیاری جهت ویزیت سرپایی و کمک های اولیه نام برد.
شایان ذکر است توزیع روزانه ۱۰۰۰ پرس غذا بین مردم و ایتام و همچنین درمان و ویزیت سرپایی تعداد زیادی از هموطنان از خدمات این موکب بود.
مهندس عتیق پور مدیرعامل شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز در این باره گفت: همه ساله خوزستانی ها با مشایعت زوار حسینی تصاویر زیبایی از خدمت خالصانه و عاشقانه را خلق می کنند تا فضای معنوی زیارت با خونگرمی و مهمان نوازی خوزستانی ها زیبایی صد چندان بگیرد.
عتیق پور افزود: خدمت به زوار حسینی باید به یک فرهنگ در خوزستان تبدیل شود.
عتیق پور ادامه داد: امسال با توجه به گرمای زیاد و احتمال گرما زدگی زوار توزیع آب سرد و نوشیدنی های خنک و همچنین درمان سرپایی زوار در دستور کار خدمت رسانی موکب سپنتا قرار گرفت و تا حد امکان سعی کردیم خدمت رسانی به مطلوب ترین حد ممکن صورت پذیرد.
مهندس عتیق پور ادامه داد: جا دارد به نوبه خود از همه کسانی که در موکب سپنتا زحمت کشیدند خالصانه تشکر کرده و خدمات آنان را در این گرمای طاقت فرسا ارج نهم. بی شک این جوشش مردمی حاصل عشق و علاقه مردم به ائمه اطهار است و زحمات خالصانه اجری اخروی دارد امید است قبول درگاه احدیت قرار گیرد.
در ادامه اما دکتر سید مصطفی طباطبایی مدیرعامل شرکت سپنتا پلیمر گفت: موکب سپنتا به همت جوانان شاغل در شرکت برپا گردید و این جوانان و نوجوانان به عشق امام حسین(ع) با شور وصف‌نشدنی برای خدمت به دلدادگان حسینی گام برمی‌دارند.
طباطبایی ادامه داد: استقبال و اشتیاق کارکنان و خانواده سپنتا برای شرکت در خدمت رسانی به زوار پیاده روی اربعین امسال وصف ناپذیر بود. امید است عزاداری همه همکاران مورد قبول واقع گشته و این حرکت حسینی در سالهای آینده نیز ادامه یابد.

برپایی موکب سپنتا

 

برپایی موکب سپنتا

 

موکب شرکت سپنتا

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار