نقش اثرگذار خبرنگاران ، در انعکاس موفقیت ها در کشور

تاریخ انتشار: دوشنبه 16 مرداد 1402 | 18:33 ب.ظ
نقش اثرگذار خبرنگاران ، در انعکاس موفقیت ها در کشور زمان مطالعه: < 1 دقیقه نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خبرنگاران نقش مهم در انعکاس موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند. به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما ، آیت الله عبدالکریم فرحانی به مناسبت روز خبرنگار و در  جمع خبرنگاران، تصویر برداران و کارکنان خبرگزاری صدا و سیما استان افزود: خبرنگاران کشور […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خبرنگاران نقش مهم در انعکاس موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند.


به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما ، آیت الله عبدالکریم فرحانی به مناسبت روز خبرنگار و در  جمع خبرنگاران، تصویر برداران و کارکنان خبرگزاری صدا و سیما استان افزود: خبرنگاران کشور ما در عرصه‌های مختلف نقش اثرگذار و مهمی دارند.

وی با تجلیل از مقام شهدای والامقام خبرنگار از جمله شهدای خبرنگار صدا و سیمای خوزستان، ادامه داد: خبرنگاران چه در دوران دفاع مقدس و چه در دفاع از حرم اهل بیت (ع) حضوری فعال و اثرگذار داشته اند و رشادت‌های رزمندگان اسلام را هنرمندانه انعکس می‌دادند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد:اهل بیت حضرت امام حسین (ع) نقش بزرگی در روایت و بیان حماسه و نهضت عاشورا داشتند و حضرت زینب (س) با خطبه‌های خود در کوفه و شام موجب ماندگاری نضهت حسینی و بیداری مردم علیه حکومت اموی شد.

آیت الله فرحانی تاکید کرد: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب عالمان و مجتهدان بزرگ در امر تبلیغ فعال بودند و در این موضوع باید هر چه بیشتر تلاش و کوشش شود.

وی با تبریک روز خبرنگار گفت: مسئولان باید از خبرنگاران و تقویت رسانه حمایت‌های هر چه بیشتری را  انجام دهند .

داریوش دبیقی ، مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان نیز در این دیدار گفت : خبرنگاران صدا و سیمای خوزستان شبانه روز در انعکاس رویدادها و خبرهای استان نقش اثرگذار و فعالی دارند .

وی افزود : در دهه اول محرم امسال صدا و سیمای استان خوزستان در پخش و انعکاس عزاداری های حسینی از استان های برتر کشور بوده است .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار