مکلف به خدمت بی منت به مردم هستیم

تاریخ انتشار: دوشنبه 16 مرداد 1402 | 19:53 ب.ظ
مکلف به خدمت بی منت به مردم هستیم زمان مطالعه: ۲ دقیقه عضو شورای شهر اهواز گفت: در شورای شهر می‌توان عنوان کرد که رئیس و مرئوس نداریم زیرا این اصلاً معنا و مفهوم ندارد بلکه همه خادم مردم اهواز و مکلف به خدمت بی منت به آنها هستیم. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، علی مدد هاشم پور ظهر امروز دوشنبه در یکصد و […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عضو شورای شهر اهواز گفت: در شورای شهر می‌توان عنوان کرد که رئیس و مرئوس نداریم زیرا این اصلاً معنا و مفهوم ندارد بلکه همه خادم مردم اهواز و مکلف به خدمت بی منت به آنها هستیم.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، علی مدد هاشم پور ظهر امروز دوشنبه در یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای شهر اهواز، پس از رأی گیری اعضای جدید هیئت رئیسه شورا اظهار کرد: بنده به عنوان عضو کوچکی از این مجموعه بزرگ، آمادگی کامل خود را برای هرگونه همکاری با اعضای هیئت رئیسه منتخب شورا در راستای انجام وظایف قانونی اعلام می‌کنم؛ با صدای رسا اعلام می‌کنم از این لحظه رقابت‌ها تمام شده، رفاقت‌ها، برادری‌ها، صفا و صمیمیت جایگزین شده است.

وی گفت: ریاست شورا بودن را به هیچ وجه فضیلت نمی‌دانم، در شورای شهر می‌توان عنوان کرد که رئیس و مرئوس نداریم زیرا این اصلاً معنا و مفهوم ندارد بلکه همه خادم مردم اهواز و مکلف به خدمت بی منت به آنها هستیم؛ همه ما در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های شورا از رأی یکسان برخوردار هستیم و باید خود را در مقابل مردم که ولی نعمت ما هستند، پاسخگو بدانیم.

هاشم پور ادامه داد: ما به شورا و شهرداری به عنوان لقمه چرب نگاه نمی‌کنیم و دنبال هیچ رانتی از قبیل استخدام‌های غیرقانونی بستگان و دوستان خود، انتصاب مدیران و واگذاری کار به پیمانکاران خاص نیستیم؛ همچنین تصدی این مناصب را فرصت خدمتگزاری به شهروندان می‌دانیم و آن را فرصت مال اندوزی و ایجاد رانت نمی‌بینیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اهواز با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران این عناوین فی نفسه فضیلت محسوب نمی‌شود، تصریح کرد: آنچه فضیلت به شمار می‌رود، خدمت صادقانه خالصانه به مردم است، رقابت برای خدمت به خلق خدا قابل تحسین است اما رقابت و جنگیدن برای کسب قدرت و کرسی ریاست عملی ناپسند است؛ شکست یا پیروزی در این رقابت‌ها مفهوم ندارد و به نظر بنده اگر هدف انجام تکلیف باشد، شکست هم معادل پیروزی است.

هاشم پور عنوان کرد: اکنون که هیئت رئیسه شورا برای سال سوم انتخاب شده، لازم است همه ما به عنوان اعضای شورا با قوت و همت مضاعف برای تقسیم کار کمیسیون‌ها و اولویت بندی امور، مشارکت فعال داشته باشیم و هرکدام از ما برای به ثمر نشستن کارها ایفای نقش کنیم.

وی افزود: منافع برخی افراد فرصت طلب از راه ایجاد اختلاف و شکاف در بین ما حاصل می‌شود؛ لذا هوشیاری ما در مقابل شیطنت این قبیل افراد امری ضروری است و تحت هیچ شرایطی نباید اجازه دهیم که انسجام و همدلی ما تحت تأثیر شیطنت افراد منفعت طلب قرار گیرد.

عضو شورای شهر اهواز اظهار کرد: بی تردید اگر وارد حاشیه‌ها شویم به امر خدمات رسانی به شهروندان که اولویت اول و دغدغه اصلی همه ما است، آسیب جدی وارد می‌شود؛ بنابراین باید حواسمان باشد که فرصت سوزی نکنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار