شور حسینی، نوای عاشورایی، دلهای کربلایی داستان یک ارادت تاریخی در نیشکر امیرکبیر؛

نماینده ولی فقیه در استان: محرم، فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 5 مرداد 1402 | 23:08 ب.ظ
نماینده ولی فقیه در استان: محرم، فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است زمان مطالعه: < 1 دقیقه در هفتمین روز از ماه محرم مجلس عزای سالار شهیدان در نیشکر امیرکبیر برپا شد. به گزارش خبرنگار نخبگان نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در جمع سوگواران حسینی توسعه نیشکر گفت :عزت طلبی و مقابله با استکبار از پیام‌های نهضت عاشورا است و باید برای ماندگاری فرهنگ عاشورا در انقلاب اسلامی دستاوردهای انقلاب اسلامی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در هفتمین روز از ماه محرم مجلس عزای سالار شهیدان در نیشکر امیرکبیر برپا شد.

نماینده ولی فقیه در استان: محرم، فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

به گزارش خبرنگار نخبگان نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در جمع سوگواران حسینی توسعه نیشکر گفت :عزت طلبی و مقابله با استکبار از پیام‌های نهضت عاشورا است و باید برای ماندگاری فرهنگ عاشورا در انقلاب اسلامی دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید نبی موسوی فرد ضمن بیان پیشرفت‌های مهم ایران در زمینه‌های مختلف علمی، نظامی و غیره بعد از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: محرم فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است و باید بدانیم بزرگترین دستاورد انقلاب استقامت در برابر بیگانگان، استقلال کشور و سربلندی ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف اقتصادی است.

وی پیروزی‌های پی‌در‌پی نظام اسلامی در برابر جبهه استکبار، تغییر معادلات نظم جهانی و ارتباط روز افزون ۱۷ کشور اسلامی با ایران را از مصادیق حرکت درست انقلاب در مسیر فرهنگ والای عاشورایی دانست و اضافه کرد: شرکت های نیشکری مثال بارز پیشرفتهای اقتصادی پس از انقلاب هستند.

منصور همدان‌نژاد؛ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت: امیدواریم بتوانیم با بهره گیری از فرهنگ غنی عاشورایی شاهد رشد اقتصادی و شکوفایی تولید در توسعه نیشکر و صنایع جانبی باشیم.

در ادامه این مراسم حاج عادل عرفانی با مرثیه خوانی دلهای سوگواران حسینی را با نوحه لبیک یا حسین جلا بخشید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار