نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از رئیس سازمان آرامستان های شهرداری اهواز تقدیر کرد

تاریخ انتشار: یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 | 13:48 ب.ظ
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از رئیس سازمان آرامستان های شهرداری اهواز تقدیر کرد زمان مطالعه: < 1 دقیقه نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز به علت همکاری با طلاب حوزه علمیه در امر کمک رسانی به تدفین درگذشتگان کرونا، از رئیس سازمان آرامستان های شهرداری اهواز تقدیر و تشکر کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از اداره ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره رئیس آن سازمان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز به علت همکاری با طلاب حوزه علمیه در امر کمک رسانی به تدفین درگذشتگان کرونا، از رئیس سازمان آرامستان های شهرداری اهواز تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش نخبگان و به نقل از اداره ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره رئیس آن سازمان گفت: حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، این سازمان را به علت استفاده از ظرفیت طلاب حوزوی در جریان کمک رسانی به تغسیل، تکفین و تدفین سایر درگذشتگان، به ویژه درگذشتگان کرونایی شایسته تقدیر دانست.
وی افزود: استفاده از ظرفیت طلاب حوزه علمیه ولی عصر (عجل الله) به ویژه پس از بالا رفتن آمار مرگ و میر شهروندان به علت بیماری کووید ۱۹ اهمیت دوچندان یافت. با توجه به ظرفیت های خوب سازمان در امر همکاری با طلاب حوزه علمیه در فرصت کوتاهی این مشارکت به خوبی نهادینه شد.
رئیس سازمان آرامستان های شهرداری اهواز با ابراز خشنودی از مشارکت بیشتر طلاب حوزوی در سازمان آرامستان ها تاکید کرد: در این سازمان ظرفیت های فرهنگی بسیار بالایی وجود دارد که در آینده می توان از کمک طلاب حوزوی بیشتر استفاده نمود.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار