حضور پرشور کارکنان نفت و گاز مارون در راهپیمایی روز قدس

مهندس ناصری: بصیرت اسلامی، پیروزی مقاومت بر صهیونیسم را نزدیک تر می کند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 30 فروردین 1402 | 16:31 ب.ظ
مهندس ناصری: بصیرت اسلامی، پیروزی مقاومت بر صهیونیسم را نزدیک تر می کند زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون جمعه ۲۵ فروردین( آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس) در راهپیمایی غرور آفرین این روز شرکت و انزجار خود را از صهیونیسم و استکبار جهانی اعلام کردند. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون جمعه ۲۵ فروردین( آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس) در راهپیمایی غرور آفرین این روز شرکت و انزجار خود را از صهیونیسم و استکبار جهانی اعلام کردند.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس قباد ناصری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، پیروزی مقاومت در سایه بصیرت اسلامی را “نزدیک” توصیف کرد و گفت: روز جهانی قدس، یادگار امام راحل(ره) می باشد که عمق حقیقت را دریافته و آینده را نیازمند این حرکت عظیم می دیدند؛ اکنون راهپیمایی این روز، مقاومت را  به پیشتوانه ای با بصیرت و فراگیر مجهز نموده است.

وی به مقام شامخ کلیه شهدای راه حق ادای احترام نمود و  از حضور حداکثری اقشار مختلف به ویژه خانواده صنعت نفت و کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تقدیر کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار