هنرمند مسجدسلیمانی دارفانی را وداع گفت

فرامرز مهرجو درگذشت

تاریخ انتشار: سه شنبه 15 فروردین 1396 | 20:46 ب.ظ
فرامرز مهرجو درگذشت زمان مطالعه: < 1 دقیقه فرامرز شهنی (مهرجو) هنرمند خوزستانی سینما، تئاتر و تلویزیون کشور دارفانی را وداع گفت. به گزارش نخبگان ، این هنرمند خوزستانی در سال ۱۳۳۰ در مسجدسلیمان متولد شد. وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران بود و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۶ با فیلم هراس به کارگردانی شهریار بحرانی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فرامرز شهنی (مهرجو) هنرمند خوزستانی سینما، تئاتر و تلویزیون کشور دارفانی را وداع گفت.

به گزارش نخبگان ، این هنرمند خوزستانی در سال ۱۳۳۰ در مسجدسلیمان متولد شد. وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران بود و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۶ با فیلم هراس به کارگردانی شهریار بحرانی آغاز کرد. 

فیلم‎های سینمایی «هراس»، «بر بال فرشتگان»، «حمله به اچ ۳»، «عبور از خط سرخ»  و «خلبان» و همچنین سریال‌ تلویزیونی «ترکش‎های صلح» از جمله آثاری هستند که فرامرز مهرجو در آن‎ها ایفای نقش کرده بود.

مهرجو چند روز قبل و درحالی که به عنوان برنامه‎ریز و دستیار کارگردان در سریال تلویزیونی «زیباشهر» در حال فعالیت بود، حین کار  دچار سکته قلبی شد و پس از چند روز در ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ در بیمارستان نفت اهواز درگذشت.

درپی درگذشت فرامرز مهرجو، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز با صدور پیامی فقدان این بازیگر سینمای استان و کشور را تسلیت گفت. متن پیام محمد جوروند به شرح زیر است:

 “انا لله و انا الیه راجعون”

ضایعه‌ی درگذشت زنده‌یاد ” فرامرز مهرجو” بازیگر توانای عرصه‌ی سینما، تئاتر و تلویزیون و فرزند خوزستان موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

این‌جانب، درگذشت این هنرمند شایسته کشورمان را به جامعه‌ی سینما و خانواده‌ی گرامی زندهیاد فرامرز مهرجو تسلیت گفته و از پرودگار مهربان، آرامشی ابدی را برای روح آن عزیز از دست رفته آرزومندم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار