سامانه جامع مسئولیت‌های اجتماعی مناطق نفتخیز جنوب رونمائی شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 10 آبان 1400 | 22:36 ب.ظ
سامانه جامع مسئولیت‌های اجتماعی مناطق نفتخیز جنوب رونمائی شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ سامانه جامع مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب روز سه‌شنبه(۴آبان ماه ۱۴۰۰) طی نشستی در ساختمان مرکزی این شرکت رونمایی شد. به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، در ابتدای این نشست مشاورمدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی با اشاره به حجم فعالیت‌های این […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ سامانه جامع مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب روز سه‌شنبه(۴آبان ماه ۱۴۰۰) طی نشستی در ساختمان مرکزی این شرکت رونمایی شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، در ابتدای این نشست مشاورمدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی با اشاره به حجم فعالیت‌های این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی(CSR) بر لزوم مستندسازی و گزارش‌دهی این اقدامات تاکید کرد.

مهندس محمد خانچی اظهار داشت: پیرو تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مقرر شد مجموعه اقدامات این شرکت در این حوزه ساماندهی شده و سامانه‌ای برای ثبت گزارش‌دهی طراحی و راه‌اندازی شود.

وی گفت: با همکاری کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات سامانه جامع گزارش‌دهی طراحی شده تا شرکت‌های تابعه و مدیریت‌ها و واحدهای ستادی که در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی فعالیت دارند بتوانند اقدامات خود را همراه با مستندات لازم در این سامانه ثبت کنند.

مهندس خانچی افزود: کنترل و انسجام بخشی به اقدامات انجام شده، پرهیز از موازی کاری، مستندسازی و اطلاع‌رسانی از مزایای راه‌اندازی سامانه جامع مسئولیت‌های اجتماعی مناطق نفتخیز جنوب است.

وی خاطرنشان ساخت: این سامانه از طریق درگاه اطلاعاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به نشانی portal.nisoc.ir/csr برای عموم کارکنان قابل مشاهده است و کابران نیز می‌توانند اقدامات صورت‌گرفته را وارد سامانه کنند.

در ادامه این نشست که نمایندگان فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت‌ها و واحدهای ستادی و شرکت‌های تابعه حضور داشتند ضمن معرفی بخش‌های مختلف سامانه و نحوه بارگذاری اطلاعات و مستندات توسط کاربران، در خصوص ارتقاء کیفی آن بحث و تبادل نظر شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار