واحدهای صنفی خوزستان اطلاعات کالای خودرا درسامانه جامع تجارت ثبت کنند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 اسفند 1399 | 20:55 ب.ظ
واحدهای صنفی خوزستان اطلاعات کالای خودرا درسامانه جامع تجارت ثبت کنند زمان مطالعه: < 1 دقیقه رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت خوزستان به خبرنگار نخبگان گفت: واحدهای صنفی خوزستان اطلاعات کالای خودرا درسامانه جامع تجارت ثبت کنند به گزارش پایگاه خبری نخبگان:رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: واحدهای صنفی باید اطلاعات مقدار موجودی و خرید هفت قلم از کالاهای را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند تا از هرگونه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت خوزستان به خبرنگار نخبگان گفت:
واحدهای صنفی خوزستان اطلاعات کالای خودرا درسامانه جامع تجارت ثبت کنند
به گزارش پایگاه خبری نخبگان:رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: واحدهای صنفی باید اطلاعات مقدار موجودی و خرید هفت قلم از کالاهای را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند تا از هرگونه تخلف و واسطه‌گری در این حوزه جلوگیری شود.

امیر حسین نظری سه شنبه در کارگروه تنظیم بازار خوزستان در سازمان صمت استان بیان کرد: این هفت کالا شامل شکر، برنج، گوشت سفید، گوشت قرمز، لاستیک، روغن و گندم است و در صورتی که واحد صنفی این کار را انجام ندهد نوع فعالیت آن به عنوان قاچاق تلقی می شود.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت تولید مرغ در استان افزود: متاسفانه میزان تولید مرغ در خوزستان به دلایل مختلف از جمله خرید نهاده ها با قیمت آزاد از سوی مرغداری ها، کاهش یافته است.

نظری ادامه داد: این کاهش تولید باعث کمبود این کالا در بازار و افزایش قیمت مرغ در استان شده است.

رییس سازمان صمت استان افزود: به مرغداری ها نیز اعلام شده تا در سامانه جامع تجارت برای شفاف سازی هر چه بیشتر میزان تولید و فروش خود را ثبت نام کنند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت قیمت شکر در بازار استان بیان کرد: متاسفانه ۲ نرخی بودن شکر مصرف خانوار و صنف و صنعت باعث شده تا واسطه‌گری و فروش سهمیه شکر خانوار به صنف و صنعت توسط دلالان رخ دهد.

نظری گفت: این اتفاق باعث شده تا قیمت شکر مصرف خانوار نیز در بازار افزایش یابد، ۲ نرخی بودن کالاها محلی برای فعالیت دلالان و اجحاف در حق مردم است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار