دکتر علوانی شهردار خرمشهر :مدیریت صحیح در منابع انسانی سبب شده که ما در بدنه شهرداری از نیروهای خود استفاده بهینه ببریم

تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 اسفند 1399 | 20:29 ب.ظ
دکتر علوانی شهردار خرمشهر :مدیریت صحیح در منابع انسانی سبب شده که ما در بدنه شهرداری از نیروهای خود استفاده بهینه ببریم زمان مطالعه: < 1 دقیقه مقدمه: گفتگوی نخبگان با دکتر علوانی شهردار خرمشهر حاوی نکات مهمی ست که در ادامه خواهید خواند وی به سوالات مهمی پاسخ داد سوالاتی از قبیل :شهرداری خرمشهر چه اقداماتی در راستای کاهش هزینه ها انجام داده است ؟ یا چرا شهرداری خرمشهر به جای برون سپاری برخی از اقدامات از ظرفیت پرسنل خود استفاده […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مقدمه: گفتگوی نخبگان با دکتر علوانی شهردار خرمشهر حاوی نکات مهمی ست که در ادامه خواهید خواند وی به سوالات مهمی پاسخ داد سوالاتی از قبیل :شهرداری خرمشهر چه اقداماتی در راستای کاهش هزینه ها انجام داده است ؟
یا چرا شهرداری خرمشهر به جای برون سپاری برخی از اقدامات از ظرفیت پرسنل خود استفاده نمی کند ؟! همه این سوالات در پاسخ به شفاف سازی صپرت کرفت کا در ادامه خواهید خواند :

منصور علوانی شهردار خرمشهر درگفتگویی به خبرنگار نخبگان گفت:
در شهرداری‌ها صرفه‌جویی یک اصل مهم و مشابه یک منبع درآمد پایدار است که باید به آن توجه ویژه کرد از این رو شهرداری خرمشهر یکی از اولویت های خود را کاهش هزینه ها برشمرد . اما چه راهکارهایی جهت کاهش هزینه ها وجود دارد ، بدون تردید اگر در حوزه منابع انسانی برنامه ریزی صحیح و مدیریت درستی داشته باشیم حتما می توانیم از نیروهای انسانی حاضر در بدنه ی شهرداری استفاده ی بهینه کنیم .

وی افزود: تلاش کردیم با حذف برخی از رویه های شهرداری که اساسا پیش از این برخی اقدامات از طریق واگذاری به پیمانکاران برون سپاری می شد ، در راستای کاهش هزینه ها و پیشگیری از هدر رفت منابع مالی گام برداریم . از باب مثال هرس درختان ، تعمیر ماشین آلات خدمات شهری و حذف پیمانکار ماشین آلات و رنگ آمیزی جداول سطح شهر که همه این موارد اکنون توسط نیروهای انسانی شهرداری خرمشهر انجام می شود که قطعا نه تنها منجر به کاهش هزینه ها خواهد شد بلکه انگیزه ای در پرسنل جهت خدمات رسانی بهتر ایجاد خواهد کرد .

#نخبگان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار