چرا، استاندار به کرسی ننشسته، بالفور تخریب می شود.!؟

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 بهمن 1399 | 17:00 ب.ظ
چرا، استاندار به کرسی ننشسته، بالفور تخریب می شود.!؟ زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان _ عبدالرحمن نیک سرشت: العجب، از فضای مجازی خوزستان، یعنی چیزهایی در آن به اشتراک گذاشته می شود که هر کاربری را در حیرت فرو می برد و بدین سان مشخص می شود که گرداندگان خط تحریف و تخریب هدف شان از این اعمال نامناسب به یقین توسعه و آرامش خوزستان نیست. الغرض، […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان _ عبدالرحمن نیک سرشت: العجب، از فضای مجازی خوزستان، یعنی چیزهایی در آن به اشتراک گذاشته می شود که هر کاربری را در حیرت فرو می برد و بدین سان مشخص می شود که گرداندگان خط تحریف و تخریب هدف شان از این اعمال نامناسب به یقین توسعه و آرامش خوزستان نیست.

الغرض، بعد از اتمام ماموریت جناب آقای دکتر غلامرضا شریعتی و تصدی ایشان به سازمان استاندارد کشوری و جانشینی آقای مهندس قاسم سلیمانی دشتکی در سمت استانداری خوزستان، اکنون در بهت و حیرت مشاهده می کنیم، هنوز وی به کرسی امارت تکیه نزده است، اما، انتشاراخبار فیک و ضد و نقیض برعلیه وی در فضای مجازی آن چنان سازمان یافته شدت گرفته، که گویی وی یک تنه، آب کارون را به کویر انتقال داده است و بر همین راستاست که دولت او را فرستاده تا فعال تر از گذشته، ماموریت قبلی خود را، در خصوص آب کارون تکمیل تر نماید و ناگفته نماند که القاء کنندگان این چنین اخبار مسموم و فیک، درصدند چنان ذهنیتی را در مخاطبین ایجاد کنند، که انگار، استاندار جدید یک نیروی ضد توسعه و بدخواهی است که سکانداری استان را عهده دار گشته است.

به هرحال خط تحریف و تخریب برای توسعه ی استان به مثابه ی سم مهلکی است و عقلانی نیست آن دسته از افراد و گروه هایی که با دولت روحانی و معاونین وی زاویه دارند بخاطر برآورده نشدن خواسته های انتصابی شان بی محابا همه چیز را زیر سوال ببرند و استان را در گرداب سهمگین واگرایی و بی اعتمادی فرو ببرند .

البته، نگارنده معتقد است این افراد چون بازی را در جریان انتصاب استاندار مورد نظرشان باخته اند لذا، قصد دارند تا از طریق تحریف و تخریب حداکثری قدرت پروپاگاندای تبلیغاتی-سیاسی خود را مبتنی بر باج خواهی به رخ استاندار جدید بکشند.

والسلام

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار