نماینده مردم اهواز در مجلس:

اتخاذ برخی تصمیمات به مردم پیام عادی انگاری داد/ مردم پروتکل‌ها را رعایت کنند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 بهمن 1399 | 11:25 ق.ظ
اتخاذ برخی تصمیمات به مردم پیام عادی انگاری داد/ مردم پروتکل‌ها را رعایت کنند زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از مردم خواهش می کنیم که با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از افزایش میزان مبتلایان و فوت شدگان براثر کرونا جلوگیری کنند. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا مجتبی یوسفی در گفت وگویی، درباره آخرین وضعیت شیوع […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از مردم خواهش می کنیم که با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از افزایش میزان مبتلایان و فوت شدگان براثر کرونا جلوگیری کنند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا مجتبی یوسفی در گفت وگویی، درباره آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان، بیان کرد: بنده از مردم شریف کشور و هم استانی ها و مردم اهواز خواهش می کنم با رعایت دقیق پروتکل ها دست به دست هم داده تا از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کنیم. کادر درمان کشور حدود یکسال است که به صورت فرسایشی برای مقابله با این بیماری در میدان بوده و حتی شهید نیز داده اند. چند روز گذشته نیز یک پرستار جوان که طفلی نیز در راه داشت جانش را برای سلامت مردم از دست داد. واقعا آدم با شنیدن این اخبار منقلب می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه ‎کرونا با سرعت بالایی در حال انتشار بوده و وضعیت ‎اهواز و ‎کارون قرمز شده است. متاسفانه بعضا شاهد هستیم که تصمیمات اتخاذ شده از سوی دولت و برخی از وزارتخانه ها نظیر برگزاری جشنواره فیلم فجر و عادی انگاری شرایط نیز در وضعیت کنونی موثر است. در عین حال که هنر و توجه به هنر برای ما حائز اهمیت است اما برگزاری جشنواره فیلم فجر در این شرایط چه ضرورتی داشت؟

نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه سلامتی مردم و جامعه از هرچیزی مهم تر است، تصریح کرد: متاسفانه ما با اتخاذ برخی تصمیم ها به مردم این پیام را دادیم که شرایط عادی شده است. زمانی که تفرجگاه ها را باز می کنیم یعنی شرایط عادی است. خوزستان یک استان چهار فصل است و اکنون در شمال استان برف داریم و در مناطق جنوبی هوا بهاری شده است. این ظرفیت های استان سبب شده تا مردم از این فرصت برای تفریح استفاده کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: ما از مردم خواهش می کنیم که با رعایت دقیق پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی از افزایش میزان مبتلایان و فوت شدگان براثر این بیماری جلوگیری کنند. دیدیم که ظرف دو هفته شرایط از وضعیت آبی به قرمز تبدیل شد و در خصوص نوع جهش یافته این ویروس نیز نگرانی هایی وجود دارد.

یوسفی در پایان افزود: از سوی دیگر باید به فکر مشاغلی که درآمد پایدار و ثابت ندارند مانند کسبه و کارگران باشیم. با توجه به افزایش هزینه های زندگی ما باید از این قشر حمایت کنیم. این درست نیست که در اولین گام به سراغ تعطیلی این مشاغل برویم. کسبه و افرادی که درآمد ماهانه دولتی ندارند نباید تاوان سوءمدیریت و اتخاذ تصمیمات غلط برخی از دستگاه ها و بی توجهی عده ای به پروتکل های بهداشتی را بدهند. از مردم تقاضا داریم تا همراهی بیشتری در رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند.

یوسفی هم چنین در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«متاسفانه ‎کرونا با سرعت بالایی در حال انتشار و وضعیت ‎اهواز و ‎کارون قرمز شده است.

از شما خواهش می کنم که با رعایت پروتکل ها، یاور کادر درمان و بازاریان عزیز باشیم که کم لطفی ما مسئولین و برخی از مردم سبب تعطیلی بازار شب عید نشود.

سلامتی از همه چیز مهمتر است.»

بر اساس آمار از چند روز گذشته مجددا میزان مبتلایان به بیماری کرونا در برخی از استان ها به ویژه استان های شمالی و استان خوزستان رو به افزایش بوده و اکنون این استان ها در وضعیت قرمز قرار گرفته اند.

وزیر بهداشت و مسئولان درمانی کشور نیز نسبت به آغاز موج چهارم کرونا در اسفندماه هشدار داده و خواستار رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی از سوی مردم شده اند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار