رئیس‌کل دادگستری استان خوزستان تأکید کرد:

برخورد با قاطعیت دستگاه قضایی خوزستان با متخلفان زمین‌خواری

تاریخ انتشار: دوشنبه 6 بهمن 1399 | 16:02 ب.ظ
برخورد با قاطعیت دستگاه قضایی خوزستان با متخلفان زمین‌خواری زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ رئیس‌کل دادگستری استان خوزستان گفت: دستگاه قضائی استان در راستای صیانت از اراضی، منابع ملی و حفاظت از حقوق مردم با جدیت و قاطعیت با متخلفان پدیده شوم زمین‌خواری برخورد می‌کند. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی ضمن دیدار با «سید صولت مرتضوی» رئیس سازمان […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ رئیس‌کل دادگستری استان خوزستان گفت: دستگاه قضائی استان در راستای صیانت از اراضی، منابع ملی و حفاظت از حقوق مردم با جدیت و قاطعیت با متخلفان پدیده شوم زمین‌خواری برخورد می‌کند.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی ضمن دیدار با «سید صولت مرتضوی» رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور و هیئت همراه، تأکید کرد: دستگاه قضائی خوزستان با جدیت و قاطعیت با متخلفان پدیده شوم زمین‌خواری برخورد خواهد کرد.

وی بیان کرد: دادگستری خوزستان از هیچ اقدامی در راستای صیانت از اراضی، منابع ملی و حفاظت از حقوق مردم در مبارزه و برخورد با پدیده شوم زمین‌خواری دریغ نخواهد کرد و در این زمینه هیچ‌گونه مماشاتی یا اغماضی با متخلفان صورت نخواهد گرفت.

رئیس‌کل دادگستری استان خوزستان عنوان کرد: یکی از دلایلی که موجب گسترش تصرف در اراضی ملی و پدیده شوم زمین‌خواری می‌شود، این است که دستگاه‌های متولی در امر پیشگیری، از ظرفیت اختیارات اولیه قانونی خود به خوبی بهره و استفاده نمی‌کنند.

مرادی به محرومیت‌های استان خوزستان و به ضرورت رفع مشکلات و معضلات این استان اشاره و تأکید کرد: خوزستان ظرفیت فراوانی را برای محرومیت‌زدایی دارد و باید همه با همکاری یکدیگر تلاش مضاعفی در رفع مشکلات و معضلات این استان در اسرع وقت داشته باشیم چرا که مردم خوزستان لایق خدمت‌رسانی و توجه بیش‌تری هستند.

وی تأکید کرد: دستگاه قضائی خوزستان در راستای احقاق حقوق عامه با جدیت و مستمر پیگیر رفع مشکلات مردم مناطق محروم استان است و هیچ عذر، کوتاهی و قصوری از مسئولان در رفع و حل مشکلات این مناطق را نمی‌پذیرد و در صورت لزوم وفق مقررات با مدیران متخلف برخورد خواهد کرد.

رئیس دادگستری خوزستان در ادامه از بنیاد مستضعفان کشور مبنی بر تخصیص اعتبارات عمرانی برای رفع محرومیت‌های و مشکلات مناطق منبع آب و حصیر آباد اهواز تقدیر و تشکر کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار