مدیر تیم فوتبال ‌نفت آبادان:

صنعت‌نفت آبادان فراتر از انتظار در لیگ ظاهر شد

تاریخ انتشار: جمعه 26 دی 1399 | 15:23 ب.ظ
صنعت‌نفت آبادان فراتر از انتظار در لیگ ظاهر شد زمان مطالعه: ۳ دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: این تیم فراتر از انتظار در لیگ برتر ظاهر شده است ولی نباید انتظارات از بازیکنان بالا برود. به گزارش نخبگان و به نقل از یارناعلی فیروزی چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: شکل گرفتن همدلی بین مجموعه تیم و باشگاه دلیل حضور خوب تیم صنعت […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: این تیم فراتر از انتظار در لیگ برتر ظاهر شده است ولی نباید انتظارات از بازیکنان بالا برود.

به گزارش نخبگان و به نقل از یارناعلی فیروزی چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: شکل گرفتن همدلی بین مجموعه تیم و باشگاه دلیل حضور خوب تیم صنعت نفت در مسابقات است که امیدواریم این شرایط تا پایان لیگ ادامه یابد.

وی افزود: هدف ما در لیگ امسال قرار گرفتن در بالای جدول مسابقات است و برای دست یافتن به آن سخت تلاش خواهیم کرد ولی باید از این تیم حمایت شود.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: در ابتدا کارشناسان و هواداران به موفقیت این تیم امید نداشتند زیرا تیم تمرین آماده‌سازی را دیرتر از دیگر تیم‌ها شروع کرد و دیر وارد بازار نقل و انتقالات شد ولی با اتحاد و همدلی بازیکنان در نتیجه‌گیری موفق ظاهر شده است.

فیروزی بیان کرد: تیم دارای کادر فنی با دانشی است که برای هر بازی تاکتیک خاصی را طرح و اجرا می کند و بازیکنان هم تمامی تاکتیک‌های تمرین شده را در مستطیل سبز بخوبی اجرا می‌کنند که این موارد باعث پیشرفت تیم شدند.

وی افزود: شرایط کنونی ما یادآور تیم استقلال خوزستان است که توانست شگفتی ساز لیگ برتر شود و به قهرمانی برسد، آن تیم انگیزه و اراده خاصی داشت و این انگیره و اراده در تیم کنونی صنعت‌نفت هم دیده می‌شود.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: البته این تیم در نیم فصل دوم باید تقویت شود زیرا برخی بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی بازی می‌کنند هر چند نمایش خوبی هم داشتند ولی نیاز است در نیم فصل دوم با جذب حداقل سه بازیکن تیم را تقویت کرد.

فیروزی خواستار حمایت بیشتر از تیم صنعت‌نفت شد و افزود: فوتبال برد و باخت دارد ولی انتظار می‌رود در تمامی شرایط تیم مورد حمایت هواداران و مسوولان قرار گیرد، روزهای سخت لیگ همچنان ادامه دارد و بدون حمایت نتیجه گیری غیر ممکن است.

وی با اشاره به ناهموار بودن برخی زمین‌های فوتبال در ایران گفت: برخی زمین‌ها بخصوص زمین تیم نساجی مازندران که چمن مصنوعی است بیشتر شبیه آسفالت است که میزان مصدومیت بازیکنان را افزایش می دهد.

فیروزی بیان کرد: در دیدار با نساجی به دلیل شرایط نامناسب زمین حسن بیت‌سعید، فاخر تهامی و عبدالله ناصری سه بازیکن تیم صنعت‌نفت دچار آسیب دیدگی شدند و امیدواریم این بازیکنان به شرایط بازی برسند.

وی افزود: بازی کردن در لیگ حرفه‌ای با شرایط چنین زمینی جای سوال دارد زیرا هیچ جای دنیا چنین زمین‌هایی ندارند، سلامت بازیکنان باید مدنظر فدراسیون قرار گیرد و به سوی استانداردسازی پیش برویم.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: هواداران به آینده تیم کنونی صنعت‌نفت امید زیادی دارند و تلاش تیم در راستای تحقق آرزوی هواداران است، ما تیمی یک دست و با انگیزه‌ای را تشکیل دادیم و تلاش می‌کنیم روند صعودی را تا پایان نیم فصل اول ادامه دهیم.

وی خواستار برخورد با بی‌نظمی برخی نیمکت‌ها در لیگ برتر شد و افزود: بی‌نظمی نیمکت برخی تیمها در لیگ تاثیر منفی دارد، به واسطه این بی‌نظمی تمرکز داوران بخصوص داوران جوان به هم می‌ریزد و بازی وارد حاشیه می شود.

فیروزی اظهار داشت: با این روش فوتبال ما راه غیر اصولی را طی خواهد کرد زیرا برخی مربیان با قلدری و بی‌نظمی بدنبال کسب امتیاز هستند و تیمهایی که نظم را رعایت می‌کنند قربانی آنها می‌شوند.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با بیان اینکه در هیچ لیگی اینقدر بی‌نظمی روی نیمکت‌ها مشاهده نمی شود افزود: برخی با داد و بی‌داد قصد امتیاز گیری دارند.

فیروزی با اشاره به درگذشت حمید خدمتکاری بازیکن پیشین صنعت‌نفت آبادان گفت: این بازیکن از تیم ملی جوانان به همراه دغاغله و مجاهد خضیراوی جذب شد، بازیکنی که سرشار از انگیزه و روحیه بود.

وی افزود: فقدان خدمتکاری برای هیچکس باورکردنی نیست زیرا در شرایط سخت هم این بازیکن به هم تیمی‌های خود انگیزه می‌داد، بازیکنی که تنومند و تمام کننده خوبی بود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یکشنبه هفته جاری و از هفته یازدهم لیگ برتر موفق شد با یک گل میزبانش نساجی مازندران را شکست دهد تا با ۲۱ امتیاز در صدر جدول این مسابقات جای گیرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار