شهردار موسوی : تداوم خدمت رسانی به مردم منوط به تحقق درآمدهاست

تاریخ انتشار: یکشنبه 15 اسفند 1395 | 16:18 ب.ظ
شهردار موسوی : تداوم خدمت رسانی به مردم منوط به تحقق درآمدهاست زمان مطالعه: < 1 دقیقه نخبگان: جلسه بررسی وضعیت درآمدی مناطق شهرداری اهواز با حضور سیدخلف موسوی، معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد. در این جلسه سیدخلف موسوی با اشاره به لزوم تحقق بودجه عملیاتی شهرداری اهواز در فرصت باقی مانده تا پایان سال اظهار داشت: اتمام پروژه های عمرانی، ادامه ی مسیر خدمت رسانی به مناطق محروم و میزبانی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نخبگان: جلسه بررسی وضعیت درآمدی مناطق شهرداری اهواز با حضور سیدخلف موسوی، معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد.

در این جلسه سیدخلف موسوی با اشاره به لزوم تحقق بودجه عملیاتی شهرداری اهواز در فرصت باقی مانده تا پایان سال اظهار داشت: اتمام پروژه های عمرانی، ادامه ی مسیر خدمت رسانی به مناطق محروم و میزبانی شایسته اهواز در آستانه ی سال نو منوط به دریافت عوارض و وصول درآمدهای پیش بینی شده است.

شهردار اهواز به سیاستهای کلان شهرداری اهواز اشاره کرد و گفت: راهبرد شهرداری اهواز در دوره ی اخیر مدیریت شهری، محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار و انجام پروژه های بزرگ و ماندگار بوده است و درآمدزایی پایدار، شهردار را در این مسیر یاری می کند.

وی به ساماندهی اخیر دستفروشان اهواز اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش بسیاری شد تا در آستانه ی نوروز، بخشی از مشکلات دستفروشان برطرف شود و با تفاهم و همکاری بین بخشی دو مکان در جنب پارک کارون و پارک طبیعت آماده سازی شود که در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ دستفروش در حال فعالیت هستند.

شهردار اهواز در پایان با اشاره به اقدامات ویژه ای که در خصوص شهر و زیباسازی صورت گرفته، افزود: با توجه به بحران ریزگردهای اخیر که به دلیل نبود پوشش گیاهی مناسب و کانون های بحرانی داخلی ایجاد شده و مشکلاتی که برای زیرساخت های شهری در مناطق مختلف شهر ایجاد شد، از همکاری و همراهی شهروندان تقدیر می نمایم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار