به احترام نمایندگان واقعی خوزستان؛ نوشتاری از محمد مالی

محمد مالي
تاریخ انتشار: یکشنبه 15 اسفند 1395 | 16:12 ب.ظ
به احترام نمایندگان واقعی خوزستان؛ نوشتاری از محمد مالی زمان مطالعه: ۲ دقیقه به احترام نمایندگان واقعی خوزستان نخبگان : محمد مالی اپیزود اول: ظهر/ خارجی/استادیوم سلطان قابوس مسقط دوشنبه ۲ اسفندماه ٩۵، ساعت ۱۴:۳۰ اولین گام اهوازی های آبی در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا محکم برداشته می شود و کرنر پیمان شیرزادی کافی است تا ابوالفضل علایی یک گل زیبای سه امتیازی بکارد. اپیزود […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به احترام نمایندگان واقعی خوزستان
نخبگان : محمد مالی

اپیزود اول:
ظهر/ خارجی/استادیوم سلطان قابوس مسقط
دوشنبه ۲ اسفندماه ٩۵، ساعت ۱۴:۳۰
اولین گام اهوازی های آبی در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا محکم برداشته می شود و کرنر پیمان شیرزادی کافی است تا ابوالفضل علایی یک گل زیبای سه امتیازی بکارد.

اپیزود دوم:
عصر/خارجی/استادیوم محمد بن زاید ابوظبی
دوشنبه ۹ اسفندماه ۹۵ ساعت١٩
هفته دوم لیگ قهرمانان رسیده است.داستان در همان اول کار به پایان می رسد، مثلث پیمان شیرزادی، حسن بیت‌سعید و آلویس نانگ نفس الجزیره را می گیرد.

اپیزود سوم:
شب/داخلی/ فرودگاه مهرآباد تهران
ساعت٢٠:٣٠ دهم اسفند ماه ٩۵، خانواده سیروس پورموسوی با حلقه گل به استقبال او رفته اند، خواهرزاده ها از سر و کول دایی بالا می روند، کسی از سید عکس یادگاری و سلفی و امضا نمی گیرد، حتی آرش افشین هم در این جمع برای مردم غریبه شده است، کار به یک سلفی ختم می شود، پورموسوی را مدیرعامل باشگاه به کناری می کشد و هر دو نجوا می کنند، کاروان راهی می شود از مقابل ما، به گفت و گوی دو جوان نشسته در صندلی روبرو گوش می دهم… اولی: این ها بازیکنان تیم استقلال خوزستان هستند، پول سفر نداشتند ولی الان شش امتیاز گرفته اند حاصل شکست دو تیم سرشناس و میلیاردر. دومی: عجب، دمشان گرم، خوش غیرت ها.
پورموسوی که از کنار جوان ها عبور می کند، دومی می پرسد: حالا پاداش هم گرفته اید؟سیروس فقط لبخند می زند و چه تلخ.
اولی: چیزی از این ها نگیرند پاداش نمی خواهند.
من می روم تا کارت پروازم را به اهواز بستانم.

اپیزود چهارم:
عصر/ خارجی/ ورزشگاه غدیر اهواز
گاه ١۴ اسفند است، حسن بیت سعید پابه توپ در محوطه جریمه به سمت دروازه ماشین سازی تبریز شلیک می کند، توی دروازه، گل برای استقلال خوزستان، یک پیروزی شیرین دیگر برای تیم جوانی که در نبود ۵ بازیکن اصلی خود به دلیل محرومیت و مصدومیت، جوان ترها را روانه میدان کرده بود.

اپیزود پنجم:
این روزها که ریزگردها، خودزنی ها و اخبار بد و منفی چهره زیبایی از خوزستان ما نمی نمایند، مردان جوانی هستند که بدون پول و امکانات با دست خالی می جنگند و برای مردمشان آبرو می خرند. حالا استقلال خوزستان حتی اگر تماشاگر کمی را به ورزشگاه غدیر بکشاند یکی از نمادهای خوزستان است مثل نخل، مثل کارون، که ایستاده است برای نام استانش و نام ایران.
می توان از این جوان ها غیرت و تعصب را آموخت و تنها در برابر بزرگی کارشان سر تعظیم فرو آورد. به احترام جوان های شایسته ای که بالاتر از سیاسیون، نخبه نمایان و به اصطلاح روشنفکران و مدعیان، پرچم خوزستان را بالا برده اند.
به افتخار وحید شیخ‌ویسی، دانیال ماهینی، ابوالفضل علایی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، علی‌اصغر عاشوری، مهدی مؤمنی، مصطفی ماهی، حسن بیت‌سعید، آلویس نانگ ، مهدی زبیدی ، آرش افشین و سلمان بحرانی، عقیل کعبی،حسین بحرانی و علی دغاغله و معمار تیکی تاکای جنوبی سید سیروس پورموسوی با یادی از عبدالله ویسی.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار