عضو شورای اسلامی شهر اهواز:

ایرادات شورای شهر اهواز، در یک سال باقی‌مانده رفع شود

تاریخ انتشار: جمعه 7 شهریور 1399 | 16:37 ب.ظ
ایرادات شورای شهر اهواز، در یک سال باقی‌مانده رفع شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورا و عدم تغییر در اعضای هیات گفت: ما منتقد عملکرد یک سال گذشته هیات رئیسه بودیم بنابراین برای رفع اشکالات و ضعف‌ها، خواهان تغییر در اعضای هیات رئیسه بودیم. حسین حیدری در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که روز […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورا و عدم تغییر در اعضای هیات گفت: ما منتقد عملکرد یک سال گذشته هیات رئیسه بودیم بنابراین برای رفع اشکالات و ضعف‌ها، خواهان تغییر در اعضای هیات رئیسه بودیم.

حسین حیدری در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که روز (۵ شهریورماه) با دستور کار انتخاب هیات رئیسه سال چهارم دوره پنجم شورا برگزار شد، اظهار کرد: همه از اتفاقاتی که در دو هفته گذشته در بحث هیات رئیسه رخ داد، اطلاع دارند. ما منتقد عملکرد یک سال گذشته هیات رئیسه بودیم بنابراین برای رفع اشکالات و ضعف‌ها، خواهان تغییر در اعضای هیات رئیسه بودیم.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، وی افزود: در یک سال گذشته احساس می‌شد که شورا در مورد همه چیز موضع منفعلانه‌ای داشته است. شان و جایگاه شورای شهر اهواز بسیار بیش از این است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به برخورد مجموعه شهرداری با شورای شهر اهواز، بیان کرد: در برخی جلسات شورای شهر اهواز، حتی مدیر منطقه هم در جلسه حاضر نمی‌شود. برخی از این مسائل به رفتار ما برمی‌گردد که کار گروهی را به خوبی انجام نمی‌دهیم اما برخی مسائل، به مجموعه هیات رئیسه برمی‌گردد.

وی گفت: اشکالات مختلف وجود دارد مثلا برنامه پنج ساله دوم شهرداری اهواز کجا است؟ در خصوص تعامل با اصحاب رسانه، نخبگان و اساتید دانشگاهی نیز ایراداتی وجود دارد.

حیدری افزود: از آقای سنواتی به عنوان تنها کاندیدای ریاست شورای اهواز می‌خواهیم این ایرادات را رفع کند. در نهایت، نتیجه همه رایزنی‌ها به وی ختم شد و از او می‌خواهیم در سال چهارم این دوره، جایگاه شورای شهر اهواز را در بحث نظارتی و تعامل با مجموعه شهرداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و برنامه پنج ساله شهرداری اهواز برنامه‌ریزی کند و در یک سال باقی‌مانده، قوی وارد شویم.

وی با بیان اینکه در مدت باقی‌مانده باید در کنار هم و بدون حاشیه و درگیری کار کنیم، گفت: برخی پروژه‌های عمرانی در اهواز وجود دارند که اگر در شش ماه آینده به سرانجام برسند، کسانی که می‌خواهند در انتخابات آینده شورای شهر اهواز شرکت کنند، حرفی برای گفتن خواهند داشت.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز افزود: می‌توانیم در مدت باقی‌مانده، نگاه افکار عمومی را نسبت به شورای پنجم برگردانیم.

 سیدمحسن موسوی‌زاده دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز در ادامه اظهار کرد: باید این وحدت اعضای شورای شهر اهواز به زیبایی و شایستگی حفظ شود تا در یک سال باقی‌مانده، خدمت خود را به مردم کامل کنیم و هر آنچه در توان داریم انجام دهیم و قصوری در کار مشاهده نشود.

وی افزود: ما جایگاه خود در شورای شهر را مدیون رای مردم هستیم و هر تلاشی کنیم، وظیفه ما است.

عضو شورای شهر اهواز گفت: از هیات رئیسه می‌خواهیم با وحدت، همکاری را استمرار دهند و با تلاش، مشکلات مردم به ویژه در مناطق محروم را برطرف کنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار