خطاب به عضو شورای شهر/نه! اقای حیدری اینبار دیگر با نخبگان و مردم اهواز طرفید !

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 مرداد 1398 | 03:09 ق.ظ
خطاب به عضو شورای شهر/نه! اقای حیدری اینبار دیگر با نخبگان  و مردم اهواز طرفید ! زمان مطالعه: ۳ دقیقه چرخ توسعه شهرداری به راه افتاده و حالا یک عضو شورا می خواهد چوب لای این چرخ بگذارد! یا نیروی سهم مرا می گذارید یا بیرق انتقاد را زمین نمی گذارم••! نه! اقای حیدری اینبار دیگر با نخبگان و مردم اهواز طرفید ! نخبگان: شورای پنجم اهواز دو سال از بهترین سالهای خود را با […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

چرخ توسعه شهرداری به راه افتاده و حالا یک عضو شورا می خواهد چوب لای این چرخ بگذارد!

یا نیروی سهم مرا می گذارید یا بیرق انتقاد را زمین نمی گذارم••!

نه! اقای حیدری اینبار دیگر با نخبگان و مردم اهواز طرفید !

نخبگان: شورای پنجم اهواز دو سال از بهترین سالهای خود را با لجاجت بعضی ها به پایان رساند و بعد از سپری شدن نیمی از عمر خود حالا با انتخاب یک نیروی جوان تواست روح توسعه را که انگار سالهاست در اهواز مرده است را زنده کند…

شهر کم کم در حال پوست اندازی ست ، آسفالت محلات بسرعت دارد آن شکل کهنه ی قبل خود را با آرایش جدید و نویی نشان می دهد و کم کم تیرگی ها جای خود را به سفیدی و شفافیت می دهند…

حقوق معوقه پرسنل بتدریج داده شد شهرداری که همواره در ماه های ۳ و ۴ و ۵ در بدترین شرایط از نظر مالی قرار دارد و درآمدهاش در پایین ترین سطح ممکن هست
در چنین شرایطی پرداخت حقوق یکی از اصلی ترین دغدغه هر شهرداری ست که شاعری توانست بخوبی از عهده آن برآید.

از طرف دیگه حقوق و دستمزد پرسنل شهرداری به خاطر اضافه شدن فوق العاده مناطق جنگی افزایش ۵۰ درصدی داشته است

با این حال در این مدت هیچ حقوقی عقب نیفتاده ست…

تزریق مالی به پروژه های عمرانی مثل آسفالت و پروژه چهارشیر و… انجام شد

بخشی از بدهی های قبلی که اجرائیه برایشان کشیده شده بود روی حسابهای شهرداری هم پرداخت شده ست..
و ده ها تصمیم مهم و اساسی فقط و فقط در عرض مدت دو ماه اتفاق افتاد!

حالا یک عضو عزیز شورا اینروزها شمشیر را از رو برای شهردار از رو کشیده است .

حسین حیدری تنها باز مانده از شورای چهارم در حالی مقابل اقدامات اساسی شهردار ایستاده است که از روز اول انتخاب شاعری ، بیرق دشمنی با او برداشت و وقتی این قلم از وی خواست به خواسته دیگر اعضای شورا احترام بگذارد و همکاری کند صراحتا اعلام کرد که شاعری نمی تواند از عهده اهواز برآید!

وی با چنین تفکری از روز اول به مخالفت با شاعری پرداخت و هر روز که دامنه فعالیتهای شاعری بیشتر گشت این انتقادها از سوی حیدری نه تنها فرو ننشست که شعله های آن شدت بیشتری گرفت.

حیدی و نطق هایی که مرثیه های برداشتن نیروی خودی اش در شهرداری بود!
حسین حیدری که نزدیکترین نیرو به خویش را
(آرش در ) برکنار شده دید اینبار در نطقی کوبنده سعی در زهر چشم گرفتن داشت که انگار نه انگار که شاعری ، شهردار تمام شهر است نه شهردار یک عضو شورا!

حالا دیگر حنای حیدری برای مردم یک رنگ بیشتر ندارد و آن رنگ هم رنگ تمامیت خواهی و مصادره به مطلوب شهرداری در جهت یک نفر است!

اینجاست که حیدری دیگر با شهردار شاعری طرف نیست بلکه با مردم ، دلسوزان و نخبگان اهواز طرف است..

حیدری با پویش مردمی طرف است که در تمام فضای مجازی و حقیقی از عملکرد شهردار دفاع می کنند و با تمام قدرت مقابل هر آنکس که بخواهد چوب لای توسعه شهر بگذارد می ایستند.

حسین حیدری باید بداند که موقعیت شهرداری حاصل شش سال حضور شخص خودش می باشد و عوامل عدم توسعه شهر را باید در خودش جستجو کند و حالا که تازه دو ماه است شهر دارد رنگ تازه ای بخود میگیرد و طعم توسعه را می چشد این آقا تازه برخی موارد و مسایل یادش افتاده است؟!
انگار وی تازه پلک گشوده و از خواب برخاسته ست…
آی برادر من! شما شش سال از بهترین سالهای شورا را به یغما برده ای و حالا از که طلبکاری؟!

آنچه در انتها ذکر آن واجب افتاد ؛ این است که نهادهای نظارتی باید این میان شاخک های خود را از همیشه بیشتر فعال کنند و ببینند برخی انتقادها از کجا نشأت می گیرد و سهمخواهی های برخی ها برای چیست؟!
ناظران اجتماعی و فعالان سیاسی و رسانه ای اینروزها مراقب همه مسایل شورا و شهرداری هستند و نیک می دانند که علت چیست و معلول کدام؟!

سعیدآژده چهارشنبه ۱۶/۵/۹۸ اهواز زیتون کارمندی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار