عضو شورای شهر در بازدید از پروژه آسفالت محله به محله:

چرخ توسعه اهواز شتاب بیشتری گرفته است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 مرداد 1398 | 17:56 ب.ظ
چرخ توسعه اهواز شتاب بیشتری گرفته است زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان ، صبح امروز دو عضو شورای اسلامی شهر اهواز و دستیار ویژه شهردار از پروژه آسفالت محله به محله در علی‌آباد و زویه واقع در منطقه ۳ شهری اهواز بازدید کردند. حجت‌الاسلام جاسم موسی پور عضو شورای شهر اهواز در حاشیه بازدید از پروژه آسفالت محله به محله علی‌آباد و زویه ضمن […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان ، صبح امروز دو عضو شورای اسلامی شهر اهواز و دستیار ویژه شهردار از پروژه آسفالت محله به محله در علی‌آباد و زویه واقع در منطقه ۳ شهری اهواز بازدید کردند.

حجت‌الاسلام جاسم موسی پور عضو شورای شهر اهواز در حاشیه بازدید از پروژه آسفالت محله به محله علی‌آباد و زویه ضمن تشکر از شهردار اهواز بابت توجه به مناطق محروم، اظهار کرد: علی‌رغم انباشته شدن مشکلات فراوان زیرساختی، چرخ توسعه اهواز شتاب بیشتری گرفته است و این وعده مقام معظم رهبری است که می‌فرمایند: «در اوج مشکلات، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ‌گاه دچار بن‌بست نخواهد شد و با نیروی جوانی با رویکردی جهادی و انقلابی می‌توان از مشکلات گذشت و آن‌ها را حل کرد.»

وی افزود: مشکلات فراوانی در سطح شهر اهواز وجود دارد که با وجود مدیران کارآمد و متخصص در بدنه شهرداری و حمایت استاندار خوزستان در زمینه تخصیص منابع موردنیاز و حمایت قاطع از مدیریت شهری، شهرداری اهواز و شورای اسلامی دوره پنجم اهواز توانستند اقدامات قابل قبولی را در سال ۹۸ در سطح شهر برنامه‌ریزی کرده و به مرحله اجرا برسانند.

موسی پور گفت: ازجمله این اقدامات طرح آسفالت محله به محله شهر اهواز است که در حال اجرا است و این طرح نمود و رضایت مردمی خوبی را در پی داشته است.

عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد: تاکنون ۱۲۰ هزار مترمربع عملیات آسفالت و بیش از ۳۵ هزار مترمربع تراش آسفالت در ۲۰محله شهر انجام شده که از این مقدار ۵۰ هزار مترمربع در محلات کم برخوردار شهر نظیر زویه، علی‌آباد، کریشان، زعفرانیه و رزمندگان کار آسفالت انجام شده است.

موسی پور با بیان اینکه در ۱۰۰ محله دیگر نیز این طرح اجرا می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر بررسی، آسیب‌شناسی و عیب‌یابی در سایر محلات شهر نظیر مهدیس، علوی و کیانشهر در جریان است تا به‌تدریج اکیپ‌های آسفالت به این مناطق وارد شوند.

وی گفت: همه این خدمات در اوج مشکلات اقتصادی و کمبودها در سطح کشور و استان و شهرداری اتفاق می‌افتد، همچنین پرداخت حقوق کارکنان شهرداری با وجود افزایش قابل‌توجه دستمزدها (بیش از ۴۰درصد) نیز با ثبات نسبتی انجام می‌شود و این افزایش دستمزدها مانع از تزریق اعتبارات به پروژه‌های عمرانی نشد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز درخصوص عملکرد شاعری شهردار اهواز، عنوان کرد: در این سه ماه محل قضاوت در خصوص عملکرد شهردار اهواز باقی مانده و جای قضاوت هنوز هست اما حرکت پرشتابی را به‌خصوص در طرح آسفالت محله به محله شاهد بودیم و امیدواریم این روند مثبت را همچنان پرشتاب‌تر با اراده شهردار اهواز و حمایت استاندار خوزستان در تخصیص منابع موردنیاز در سایر محلات شهر به‌ویژه مناطق نیز شاهد باشیم.

وی افزود: همه ما در هر جایگاهی که هستیم باید با اتحاد و همدلی باید تلاش کرد که فضای آرام، منطقی و به‌دوراز حاشیه را برای خدمت کردن شهردار اهواز و مدیران شهرداری فراهم کنیم./سایت شهرداری اهواز

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار