اشتغالزایی برای هفت هزار نفر با بهره برداری از ۵۳۳ طرح در خوزستان محقق شد

تاریخ انتشار: جمعه 7 شهریور 1399 | 16:35 ب.ظ
اشتغالزایی برای هفت هزار نفر با بهره برداری از ۵۳۳ طرح در خوزستان محقق شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان گفت: همزمان با هفته دولت، ۵۳۳ طرح کوچک و متوسط با صرف ۳۰ هزار میلیارد ریال در استان خوزستان بهره برداری شد که با این طرحها برای هفت هزار نفر در استان اشتغالزایی صورت گرفت. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح ۱۲ طرح کشاورزی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندار خوزستان گفت: همزمان با هفته دولت، ۵۳۳ طرح کوچک و متوسط با صرف ۳۰ هزار میلیارد ریال در استان خوزستان بهره برداری شد که با این طرحها برای هفت هزار نفر در استان اشتغالزایی صورت گرفت.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح ۱۲ طرح کشاورزی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: افتتاح نیروگاه غرب کارون به عنوان یک پروژه ملی نیز در هفته دولت افتتاح شد که برای افتتاح آن  حدود ۳۰۰ میلیون دلار هزینه شد .

استاندار خوزستان در ادامه گفت: امروز از کارخانه قند دزفول نیز بازدید شد که این واحد صنعتی یک کارخانه تمام اتوماتیک با آخرین تکنولوژی آلمان است و توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال اجرا است.
شریعتی  با بیان اینکه پیگیر مشکلات صندوق توسعه برای تسهیلات کارخانه دزفول هستیم گفت: کارخانه ۱۰ هزار تنی قند دزفول با ظرفیت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن در سال ۱۴۰۱ افتتاح خواهد شد و میتواند ۵۰۰ هزار تن شکر در سال  تولید می کند .
استاندار خوزستان گفت: قطعه دوم جاده چهارراه آوج به سمت میانرود  نیز شروع شده و تاکید داریم قطعه اول  و پل میانرود تعیین تکلیف شود تا این جاده که تاثیر بسیاری بر توسعه بخش مرکزی دزفول دارد و به نوعی این بخش را از بن بست خارج میکند ساماندهی شود .
شریعتی افزود: با توجه به تولیدات منطقه، اجرای این طرح محرک توسعه خواهد بود و از تلفات انسانی نیز جلوگیری خواهد کرد.
استاندار خوزستان اظهارداشت: ۲ کارخانه خوراک آبزیان در شهرک صنعتی شماره ۲ با سرمایه گذاری بخش خصوصی در دزفول افتتاح شد که این ۲ کارخانه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تلاش برای تامین خوراک آبزیان ،گام بلندی در استان خواهد بود .
وی گفت: در حال حاضر تولید خوراک آبزیان در استان خوزستان  ۲۰ هزار تن  و مقدار مصرف استان ۷۰ هزار تن است که با افتتاح  این ۲ کارخانه تولید  به ۴۰ هزار تن رسید و حرکت به سمت تولید بیشتر ادامه دارد.
وی به روند سریع  پیشرفت در حوزه آبزی پروری در سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: خوزستان  سال ۹۵ رتبه چهارم را در تولیدات محصولات آبزی پروری در کشور داشته و اکنون رتبه اول کشور را در تولید ماهی، میگو  و آبزیان داریم که ابن می طلبد توسعه این صنعت همچنان ادامه یابد.
شریعتی افزود: استان خوزستان  ظرفیت توسعه تولید خوراک ابزیان را دارد که امیدواریم با همکاری فرمانداران، شیلات و جهاد کشاورزی این امر محقق شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار