اهدای ۵ هزار فقره جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق کم‌برخوردار خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 28 مرداد 1399 | 18:13 ب.ظ
اهدای ۵ هزار فقره جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق کم‌برخوردار خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در مراسم اهدای پنج هزار فقره جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق کم برخوردار استان، گفت: مقام معظم رهبری نسبت به آینده جامعه ما که رو به پیری می‌رود نگران هستند و باید همه کمک کنیم تا سن ازدواج بالاتر نرود. به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از فارس، سردار […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در مراسم اهدای پنج هزار فقره جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق کم برخوردار استان، گفت: مقام معظم رهبری نسبت به آینده جامعه ما که رو به پیری می‌رود نگران هستند و باید همه کمک کنیم تا سن ازدواج بالاتر نرود.

به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از فارس، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور در آئین اهدای پنج هزار فقره جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق کم‌برخوردار، اظهار کرد: زوج‌های جوان باید صبر خود را زیاد کنند و مدارا پیشه کنند تا بتوانند در زندگی آرامش داشته باشند.

وی با بیان اینکه اسلام به ما سفارش فرموده نسبت به تشکیل خانواده اقدام کنیم و زوج بودن را سفارش کرده، باید تلاش کنیم جمعیت شیعه زیاد شود، گفت: مقام معظم رهبری نسبت به آینده جامعه ما که رو به پیری می‌رود نگران هستند و باید همه کمک کنیم تا سن ازدواج بالاتر نرود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: آینده کشور بسته به شرایط جوان بودن کشور است که هم در بحث ازدواج و هم فرزندآوری باید توجه ویژه داشته باشیم.

وی ادامه داد: از مجموعه عزیزانی که در این کار خیر و خداپسندانه شرکت داشتند، عزیزان ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد، قرارگاه اباالفضل (ع) و سپاه حضرت ولیعصر (عج) تشکر می‌کنم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار