۲۲ برنامه هفته بسیج در خوزستان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: شنبه 27 آبان 1402 | 20:33 ب.ظ
۲۲ برنامه هفته بسیج در خوزستان اجرا می‌شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در استان گفت: حدود ۲ هزار برنامه در این هفته در شهرهای مختلف خوزستان اجرا می شود که ۲۲ برنامه از آنها محوری و در حوزه خدمات‌رسانی و سازندگی خواهد بود.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان، سردار حسن شاهوارپور، در نشست خبری هفته بسیج، با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: سال‌هاست که رژیم جعلی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی مستقر شده و جنایات دمنشانه‌ای را علیه مردم بی‌دفاع فلسطین انجام می‌دهد، اما امروز دیگر همه کشورهای دنیا حتی همان کشورهای اروپایی، دلشان از مظلومیت و کشتار مردم غزه به درد می‌آید و سکوت خود را شکسته‌اند.

وی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را یک عمل غیرانسانی و جنایتکارانه عنوان کرد و افزود: در دنیایی که در آن ادعای حمایت از حقوق بشر و حیوانات می‌شود، در مقابل دیدگان مدعیان حقوق بشر از جلمه آمریکا، آلمان و فرانسه، رژیم صهیونیستی جنایت می‌کند و آمریکا با ارسال سلاح از آنها حمایت مادی می‌کند و در مدیریت صحنه حضور دارد.

شاهوارپور گفت: سالیان درازی است که چنین جنایاتی در منطقه غزه علیه مردم فلسطین انجام می‌شود، اما ملت فلسطین همیشه مقاومت و ایستادگی کرده‌اند و معتقدیم اگر یک نفر فلسطینی در غزه بماند باز هم مقاومت را ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به وقوع جنگ تحمیلی و طعم تلخی که بر کام مردم خوزستان نشاند، گفت: ما مردم خوزستان طعم تلخ جنگ را چشیده‌ایم. مردم و کودکان و زنان ما به شهادت رسیدند، اما مقاومت کردیم و منتظر نماندیم جامعه جهانی کمک‌مان کند. در جنگ تحمیلی مردم با همه وجود وارد صحنه شدند. اکنون هم بسیج در همه عرصه‌های خدمت به مردم مثل حوادث طبیعی و غیرطبیعی با گروهای جهادی در خدمت مردم است.

اجرای حدود ۲هزار برنامه در هفته بسیج

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در ادامه با اشاره به شعار محوری هفته بسیج امسال گفت: شعار امسال «بسیج، امید ملت ایران» است.

شاهوارپور روزشمار روزهای هفته بسیج را شامل ۲۹ آبان روز بسیج، جهاد، خدمت سازندگی، ۳۰ آبان بسیج، پیشرف، عزت و افتخار،  یکم آذر بسیج، ولایت باور، انقلابی و تمدن‌ساز، ۲ آذر بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت، ۳ آذر بسیج، ایمان، بصیرت و انتظار، ۴ آذر بسیج، جهاد علمی، اعتلای فرهنگ و هنر و ۵ آذر بسیج، دفاع، امنیت و اقتدار عنوان کرد.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته بسیج در خوزستان، ۱۷۳۶ برنامه در پایگاه‌های مقاومت پیش‌بینی شده است، افزود: همچنین ۲۰۳ برنامه توسط بسیج اقشار برگزار می‌شود.

به گفته شاهوارپور در مجموع ۱۹۳۹ برنامه در استان به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.

امضای تفاهم‌نامه با منابع طبیعی برای بیابان‌زدایی

شاهوارپور برنامه‌های حوزه خدمات‌رسانی و سازندگی را ۲۲ برنامه محوری در شهرهای استان برشمرد و گفت: راه‌اندازی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، کارگاه‌های صنایع دستی و تبدیلی، افتتاح مدرسه، منازل مددجو، اعزام گروهای جهادی پزشکی و عمرانی به مناطق محروم، واکسیناسیون دام و طیور عشایر، اهدای جهیزیه، برپایی میز خدمت، رزمایش کمک مومنانه، تجلیل از پزشکان جهادی از جمله این برنامه‌هاست. همچنین با منابع طبیعی در زمینه کاشت نهال بر اساس تحقق هدف‌گذاری مقام معظم رهبری مبنی بر بیابان‌زدایی توافق‌نامه‌ای امضا شده است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان یادآور شد: پنجشنبه دوم آذر غبارروبی مزار شهدا، نواختن زنگ بسیج، گفت‌وگوی خبری با نخبگان در صدا و سیمای مرکز استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت، برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزی، برگزاری نشست‌های روشنگری، شرکت حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، افتتاح طرح جوان ماهر و یادواره آبروی محله برگزار می‌شود.

به گفته وی، جمعه ۵ آذر تجمع ۳۰ هزار نفری بسیجیان در سطح استان خوزستان شکل خواهد گرفت./ تسنیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار