بیش از ۷۰ غرفه در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خوزستان به فعالان این حوزه اختصاص یافت

تاریخ انتشار: شنبه 13 بهمن 1397 | 15:01 ب.ظ
بیش از ۷۰ غرفه در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خوزستان به فعالان این حوزه اختصاص یافت زمان مطالعه: < 1 دقیقه دبیر اجرایی دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان خوزستان گفت: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان خوزستان از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه استان خوزستان سالن امام رضا(ع)همزمان با نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود . به گزارش نخبگان سید مصطفی موسوی در گفت‌وگویی به برگزاری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در استان خوزستان اشاره و اظهار […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دبیر اجرایی دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان خوزستان گفت: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان خوزستان از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه استان خوزستان سالن امام رضا(ع)همزمان با نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود .

به گزارش نخبگان سید مصطفی موسوی در گفت‌وگویی به برگزاری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در استان خوزستان اشاره و اظهار داشت: در سال ۹۰ نخستین نمایشگاه دیجیتال از سوی اداره کل ارشاد خوزستان برگزار که به دلیل استقبال و اهمیت موضوع تصمیم بر برگزاری مجدد آن در سال جاری گرفته شد.

وی با تبیین محورهای دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان خوزستان بیان کرد: این نمایشگاه در محورهایی اعم از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، اطلاع‌رسانی در فضای مجازی، رسانه‌های تصویری در فضای مجازی و رادیوهای اینترنتی، تولیدکنندگان بازی و انیمیشن کانال‌های اطلاع‌رسانی بومی و ملی پربازدید در شبکه‌های اجتماعی از محورهای این نمایشگاه هستند.

دبیر اجرایی دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان خوزستان افزود: با محوریت‌های صفحات رسانه‌ای شبکه‌های مجازی پر بازدید، استارتاپ‌های مرتبط با رسانه‌های دیجیتال، رسانه‌های آموزشی، سواد فضای مجازی، رسانه‌های حوزه بین‌الملل و توسعه دهندگان نرم‌افزار نیز غرفه‌های فعالیت می‌کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار