۱۵ فیلم سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر در خوزستان اکران می‌شود

تاریخ انتشار: شنبه 13 بهمن 1397 | 14:56 ب.ظ
۱۵ فیلم سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر در خوزستان اکران می‌شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل فرهنگ و ارشاد خوزستان از اکران ۱۵ فیلم سی و هفتمین فیلم فجر در دو بخش کودک و بزرگسال در سطح استان خبرداد. به گزارش نخبگان ، دکتر محمد جوروند در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در خوزستان که در سینما ساحل اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به سی و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خوزستان از اکران ۱۵ فیلم سی و هفتمین فیلم فجر در دو بخش کودک و بزرگسال در سطح استان خبرداد.

به گزارش نخبگان ، دکتر محمد جوروند در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در خوزستان که در سینما ساحل اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، اظهار داشت: ۱۵ فیلم این جشنواره در سینماهای تعیین شده اکران می‌شوند.

وی با اشاره به آغاز اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر از ۱۲ بهمن ماه سال جاری، ادامه داد: فیلم‌های اهواز در دو حوزه کودکان و بزرگسالان اکران می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به قدمت دیرینه استان در زمینه فیلم، بازیگری و سینما، گفت: در همین راستا برای سومین سال پیوسته میزبانی جشنواره فیلم فجر را برعهده داریم که استقبال گسترده از این امر بیانگر علاقه مردم به این حوزه است.

وی با اشاره به این‌که انجمن سینمای جوان در حاشیه جشنواره، نسبت به ثبت عضو اقدام می‌کند، خاطرنشان کرد: این انجمن نیز جلسات با محوریت نقد و بررسی فیلم‌های جشنواره فجر برگزار می‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند حضور داشته باشند.

جوروند بیان کرد: از ظرفیت سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در کنار اکران فیلم، به دنبال ارتقای دانش سینمایی هنرمندان و شناسایی علاقه‌مندان و ظرفیت‌های موجود استان خوزستان هستیم/تسنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار