مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان خبر داد:

شناسایی و بازداشت ضارب اصلی محیط‌بانان پارک ملی دز

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 اردیبهشت 1397 | 01:32 ق.ظ
شناسایی و بازداشت ضارب اصلی محیط‌بانان پارک ملی دز زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از شناسایی و بازداشت ضارب اصلی محیط‌بانان پارک ملی دز خبر داد. به گزارش نخبگان احمدرضا لاهیجان‌زاده در گفت‌وگویی با اشاره به حادثه تیراندازی متخلفان صید غیرمجاز و مجروح شدن سه محیط‌بان خوزستانی در پارک ملی دز اظهار کرد: با همکاری نیروی انتظامی خوزستان و مخصوصا پلیس اطلاعات نیروی انتظامی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از شناسایی و بازداشت ضارب اصلی محیط‌بانان پارک ملی دز خبر داد.

به گزارش نخبگان احمدرضا لاهیجان‌زاده در گفت‌وگویی با اشاره به حادثه تیراندازی متخلفان صید غیرمجاز و مجروح شدن سه محیط‌بان خوزستانی در پارک ملی دز اظهار کرد: با همکاری نیروی انتظامی خوزستان و مخصوصا پلیس اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان دزفول روز شنبه (۱۵ اردیبهشت‌ماه) ضارب اصلی محیط‌بانان پارک ملی دز دستگیر شد.

وی افزود: در حال حاضر ضارب اصلی محیط‌بانان خوزستانی در بازداشت است و تلاش و تحقیقات برای دستگیری سایر متخلفان این حادثه ادامه دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در خصوص آخرین وضعیت سه محیط‌بان مصدوم این حادثه تصریح کرد: دو محیط‌بانی که بر اثر اصابت گلوله به دست و بازو زخمی و در بیمارستان بستری شده بودند پس از دو روز از بیمارستان مرخص شدند. یکی دیگر از محیط‌بانان نیز که بر اثر اصابت گلوله به ناحیه اتصال بازو و کتف و آسیب‌دیدگی استخوان دچار خونریزی و جراحت شده بود، پس از انجام عمل جراحی اخیرا از بیمارستان مرخص شده است.

صبح یکم اردیبهشت ماه سال جاری چهار متخلف صید غیرمجاز که سرنشینین دو قایق در حال حرکت در منطقه پارک ملی دز بودند با استفاده از اسلحه جنگی کلاشینکف و شلیک مستقیم به چهار محیط‌بان پارک ملی دز که در حال خدمت بودند، سه محیط‌بان را مجروح کردند./ ایسنا

برچسب‌ها:
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار