اجساد مادر و بچه پنجساله وی در یک منزل مسکونی در ایذه پیدا شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 19 بهمن 1396 | 19:14 ب.ظ
اجساد مادر و بچه پنجساله وی در یک منزل مسکونی در ایذه پیدا شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه فرماندار ایذه با اعلام کشف اجساد مادر و دختر پنجساله وی در یک منزل مسکونی در این شهرستان جزییات پیدا شدن این اجساد را تشریح کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا، مصطفی سمالی پنجشنبه در گفت ‌و ‌گویی اظهار داشت:در پی تماس شهروندان با پلیس و اعزام نیرو به محل در روز […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فرماندار ایذه با اعلام کشف اجساد مادر و دختر پنجساله وی در یک منزل مسکونی در این شهرستان جزییات پیدا شدن این اجساد را تشریح کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا، مصطفی سمالی پنجشنبه در گفت ‌و ‌گویی اظهار داشت:در پی تماس شهروندان با پلیس و اعزام نیرو به محل در روز پنجشنبه جسد یک زن و دختربچه پنجساله وی در یک منزل مسکونی در خیابان حافط شمالی ایذه کشف شد.
وی با بیان اینکه طبق بررسی بعمل آمده آثار ضرب و جرحی روی بدن این افراد مشاهده نشده است افزود:این اجساد با حضور مرجع انتظامی و قضایی در محل حادثه به سردخانه منتقل شده و پیگیری‌ قضایی در این باره آغاز شده است.
سمالی تاکید کرد: هر دو جسد به پزشکی قانونی منتقل شده و علت مرگ این مادر و دختر نیز پس از انجام کالبد شکافی در روز‌های آینده اعلام خواهد شد.
شهرستان ایذه با حدود ۲۲۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان خوزستان قرار دارد، فاصله این شهرستان تا اهواز ۱۸۳ کیلومتر است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار