استاندار خوزستان:مردم اهواز مستحق بهره مندی از امکانات مشابه سایر کلانشهرها هستند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 19 بهمن 1396 | 19:18 ب.ظ
استاندار خوزستان:مردم اهواز مستحق بهره مندی از امکانات مشابه سایر کلانشهرها هستند زمان مطالعه: ۲ دقیقه  استاندار خوزستان با اشاره به اینکه هنوز تا تکمیل ناوگان حمل و نقل شهری در اهواز فاصله بسیاری داریم گفت: مردم اهواز مستحق استفاده از امکاناتی هستند که در سایر کلانشهرها وجود دارد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا ، دکتر غلامرضا شریعتی ، چهارشنبه در آیین آغاز احداث گام دوم بلوار ساحلی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 استاندار خوزستان با اشاره به اینکه هنوز تا تکمیل ناوگان حمل و نقل شهری در اهواز فاصله بسیاری داریم گفت: مردم اهواز مستحق استفاده از امکاناتی هستند که در سایر کلانشهرها وجود دارد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا ، دکتر غلامرضا شریعتی ، چهارشنبه در آیین آغاز احداث گام دوم بلوار ساحلی اهواز افزود: امروز همچنین ۲۶ دستگاه اتوبوس و ۹ مینی بوس شهری در اهواز، ۱۲ اتوبوس و ۱۰ مینی بوس در آبادان، پنج اتوبوس در ماهشهر، پنج اتوبوس و ۶ مینی بوس در بندرامام خمینی(ره) و ۱۵ دستگاه اتوبوس در دزفول وارد ناوگان شهری شد.
وی با بیان اینکه قرارداد خرید ۵۰ اتوبوس دیگر نیز توسط شهرداری اهواز بسته شده افزود: دولت برای کاهش آلایندگی شهرها که بیشتر آن ناشی از خودروهای فرسوده است اراده جدی دارد.
شریعتی گفت: دستگاه های مختلفی مانند وزارت نفت،راه و شهرسازی، صنعت و معدن، معاونت اقتصادی ریاست جمهوری و بانک مرکزی برای توسعه ناوگان حمل و نقل شهری و برون شهری از سوی رییس جمهوری مامور شده اند.
وی با اشاره به اینکه باید تمام تلاش خود را بکار گیریم تا سهم خوزستان از این اعتبارات افزایش یابد افزود: هم اکنون شاهد شکل گیری مدیریت یکپارچه در سطح خوزستان و کاهش بخشی نگری ها هستیم؛ اگر این فرهنگ به خوبی تفهیم شود به طور قطع شاهد توسعه بیشتر خواهیم بود.
استاندار خوزستان در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: یکی از شاخص های توسعه یافتگی کلانشهرها توسعه راه ها است تا زمان و مصرف انرژی به حداقل برسد و سطح رفاه شهروندان افزایش یابد.
وی به سایر پروژه های عمرانی شهر اهواز هم گریزی زد و افزود: تکمیل پروژه شهید بندر و تقاطع غیر همسطح فولاد در اهواز از دیگر طرح های در دست اجراست.
شریعتی در ادامه اظهارکرد: یکی دیگر از محورهای مورد تاکید ریاست جمهوری احیای بافت فرسوده است که از فردا این طرح در ۱۸ استان کشور از جمله خوزستان آغاز می شود تا شاهد ایجاد رفاه بیشتر برای مردم باشیم.
بنابراین گزارش، در آیینی با حضور استاندار خوزستان، رییس شورای شهر و شهردار اهواز کار احداث گام دوم جاده ساحلی شرقی در حوالی کوی ملت اهواز تا زرگان به طول چهار هزار و ۵۰۰ متر و اعتبار ۱۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال آغاز شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار