پیش بینی گرد و غبار در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 خرداد 1396 | 18:07 ب.ظ
پیش بینی گرد و غبار در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، در برخی نقاط استان، کاهش شعاع دید افقی بر اثر وقوع گرد و غبار پیش بینی می شود. به گزارش نخبگان، کوروش بهادری امروز در گفت و گویی اظهار داشت : به دنبال وزش باد از روز دوشنبه تا چهارشنبه، برخی کانون های داخلی فعال […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، در برخی نقاط استان، کاهش شعاع دید افقی بر اثر وقوع گرد و غبار پیش بینی می شود.

به گزارش نخبگان، کوروش بهادری امروز در گفت و گویی اظهار داشت : به دنبال وزش باد از روز دوشنبه تا چهارشنبه، برخی کانون های داخلی فعال می شود که در صورت نیاز اطلاعیه در این باره صادر می شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۴۹ و ایذه با ۱۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط خوزستان گزارش شده است و تغییرات دمایی هوای اهواز بین ۴۷ و ۳۰ درجه سانتیگراد در نوسان است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: پیش بینی می شود دمای هوای امروز آبادان، ماهشهر و اهواز به ۴۹ درجه سانتیگراد برسد و احتمال می دهیم سایت کشاورزی اهواز به ۵۰ درجه سانتیگراد نیز برسد.

بر اساس گزارش مدیریت بحران استانداری خوزستان، زمان کار ادارات و دستگاه های اجرایی استان در روزهایی که دمای هوای استان به بیش از ۴۹ درجه سانتیگراد برسد ساعت ۱۳ خواهد بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار